میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

پرسپولیس رکورد استقلال را می‌شکند؟

  • کد خبر: ۳۵۶۵۲
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
پرسپولیس رکورد استقلال را می‌شکند؟
پرسپولیس علاه بر کسب عنوان قهرمانی، در آستانه ثبت رکوردهایی جدید در لیگ برتر ایران است.
به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی روز جمعه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند که تا به این جای کار تنها ۱۱ گل در لیگ برتر دریافت کرده اند. یک رکورد عالی و استثنایی برای تیمی که در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

استحکام بالای سرخ پوشان در فاز دفاعی و حضور نفراتی، چون سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، رادوشویچ و البته بیرانوند در کنار دیگر مدافعان پرسپولیس و البته تدابیر دفاعی که طی چند سال اخیر در این تیم کاملا جا افتاده، کار را به جایی رسانده که گل زدن به این تیم بسیار سخت است و مهاجمان حریف کار بسیار دشواری برای باز کردن دروازه این تیم دارند.

پرسپولیس با ادامه این روند و در صورت گل نخوردن در ادامه بازی‌ها می‌تواند رکوردی دیگر را مال خود کند. رکوردی که البته هم اکنون در اختیار استقلال است. آبی پوشان پایتخت در لیگ فصل گذشته، تنها ۱۳ گل خورده داشتند و حالا شاگردان یحیی گل محمدی تهدیدی جدی برای این رکورد محسوب می‌شوند.
 
منبع: طرفداری
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->