نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و بارسلونا (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست + ویدئو گل‌ها و حواشی‌

  • کد خبر: ۳۵۷۵۰
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
  • ۱
تساوی استقلال و نساجی در نیمه نخست + ویدئو گل‌ها و حواشی‌
دیدار نساجی و استقلال در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و نساجی قائمشهر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد. در پایان ۴۵ دقیقه نخست، این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل استقلال را دیاباته از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مهدی قائدی با حرکتی انفجاری در محوطه جریمه نساجی، مدافعان حریف را وادار به خطا کرد تا پنالتی برای آبی‌پوشان به دست آید.

محمد میری نیز تک گل تیم نساجی را به ثمر رساند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از محرومیت مقابل صنعت نفت آبادان بار دیگر به نیمکت آبی‌ها برگشته و تیمش را از کنار زمین هدایت می‌کند.

محمود فکری وسایر اعضای کادرفنی نساجی قبل از شروع بازی برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشتند.
*اعضای دو تیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عکس تیمی گرفتند و آماده بازی شدند.

شوخی‌های فرهاد مجیدی و حنیف عمران زاده که زمانی در استقلال همبازی بودند قبل از شروع بازی قابل توجه بود. عمران زاده اکنون مربی نساجی مازندران است.

ارسلان مطهری که بنا به تشخیص کادر فنی از در ترکیب ثابت تیم قرار نگرفته باهیجان بسیار زیادی اتفاقات داخل بازی را دنبال می‌کند.

داریوش شجاعیان که هنوز نامش در لیست استقلال در این فصل قرار نگرفته با فاصله‌ای بسیار کم با نیمکت استقلال بازی را به تنهایی تماشا می‌کند که بعد از گذشت چند دقیقه ارسلان مطهری نیز به کنارش اضافه شد نا او تنها نباشد.

بر خلاف آن چیزی که پیش بینی می‌شد محمود فکری از دقیقه یک از روی از لب خط تیک خود را هدایت می‌کند.

ویدئو گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از آغاز دیدار

 

ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و طرح موزاییکی کانون هواداران استقلال

 
 

ورود بازیکنان استقلال و رد شدن از تونل ضدعفونی

 
 

گل دیاباته از روی نقطه پنالتی

تعداد بازدید : 4293
 

سوپرگل محمد میری از فاصله چهل متری

تعداد بازدید : 4286
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
چه گلی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->