جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

از خنداننده‌ها چه خبر؟

  • کد خبر: ۳۵۶۶۳
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
از خنداننده‌ها چه خبر؟
برنامه خندوانه و رامبد جوان از معدود پایگاه‌های کشف استعداد تلویزیون بودند. علی صبوری یکی از میوه‌های درختی بود که با مسابقه خنداننده‌شو در سیما کاشته شد، ولی دیگر شرکت‌کننده‌های این مسابقه چه می‌کنند؟
علیرضا گرانپایه | شهرآرانیوز - ماه‌ها از آخرین قسمت برنامه خندوانه گذشته است. پس قطعا نمی‌خواهیم به نقد و بررسی برنامه بپردازیم که اگر این‌طور بود، حتما پرنوسان‌بودن روند برنامه و نقد‌های جدی را که به تکراری بودن حضور مهمان‌ها و اجرای رامبد جوان وارد بود، مطرح می‌کردیم. حرفمان چیز دیگری است. می‌خواهیم از ریسکی بگوییم که رامبد جوان با برگزاری خنداننده‌شو با حضور غیرسلبریتی‌ها انجام داد، ریسکی که نه‌تن‌ها واژه استندآپ را به‌صورت جدی وارد ادبیات رسانه‌ای کشور کرد، بلکه کلی جوان تازه‌نفس در حوزه کمدی را وارد گود کرد. کسانی که حالا با گذشت بیش از یک سال از آخرین دوره این مسابقه، بیشترشان به‌صورت حرفه‌ای در حوزه نویسندگی و بازیگری دست‌به‌کار شده‌اند. قبل از اینکه برویم سراغ مرور سریع احوال خنداننده‌ها، به این فکر کنید که اگر رامبد جوان چنین ریسکی را انجام نمی‌داد و ترجیح می‌داد از سلبریتی‌های جواب‌پس‌داده برای دوره‌های بعدی مسابقه‌اش استفاده کند، قرار بود چه کسی و چگونه این استعداد‌های کمدی را کشف کند؟


بهزاد قدیانلو، بااستعداد و کم‌کار

از خنداننده‌ها چه خبر؟

 
با استایل خاص خودش در همان اجرای اول چشم همه را گرفت. زبان بدنش با آن قامت بلند و لاغرش حسابی بانمک بود. نتوانست به فینال خنداننده شو برسد، ولی در مسابقه ادابازی یا همان پانتومیم با قدرت قهرمان شد. او بعد از خندوانه فعالیت جدی در اینستاگرام نداشت، ولی به دلیل توجه ویژه کمال تبریزی در همان مراحل مقدماتی خنداننده، در فیلم «ما همه با هم هستیم» در کنار بازیگران سرشناس نقش‌آفرینی کرد. رامبد جوان هم البته نقش کوتاهی به او در فیلم «قانون مورفی» داد، ولی به هرحال او با توجه به اینکه سبک خاص خودش را در اجرا داشت، این روز‌ها به نسبت دیگر شرکت‌کنندگان کم‌کارتر است.


ابوطالب حسینی و امیرحسین قیاسی؛ پای ثابت تلویزیون

از خنداننده‌ها چه خبر؟

 
این ۲ دوست قدیمی با هم تا جمع ۴ خنداننده برتر دور دوم مسابقه هم پیش رفتند و بعد از آن هم چند برنامه مشترک با هم اجرا کردند. اول اینکه هردو فعالیتشان در اینستاگرام را حسابی جدی گرفتند، دوم اینکه کلی اجرای همایشی رفتند و احتمالا درآمد درست و حسابی به جیب زدند، ولی از همه مهم‌تر اینکه به پای ثابت برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شدند. برنامه «از شنبه» با اجرای مشترک قیاسی و ابوطالب حسینی روی آنتن شبکه نسیم رفت. همچنین آیتم طنز برنامه «فوتبال ۱۲۰» هم با مشکلات بین محمدحسین میثاقی و عادل فردوسی‌پور به این ۲ نفر سپرده شد که البته بعد از مدتی قیاسی از برنامه جدا شد. او با یک کوچ به برنامه «هفت» رفت و آیتم شوخی با اتفاقات سینمایی را برایشان اجرا کرد. حالا هم قیاسی را در پشت‌صحنه برنامه «عصر جدید» به‌عنوان یکی از کمک‌مربیان کمدین‌های شرکت‌کننده می‌بینیم.


از خنداننده‌ها چه خبر؟

زینب موسوی؛ همچنان جدی در اینستاگرام

از خنداننده‌ها چه خبر؟

 
قبل از حضور در خندوانه کمترکسی نام او را شنیده بود، ولی بیشتر آدم‌ها حداقل یک‌بار اجرای متفاوتش در قامت یک زن با لهجه قمی در اینستاگرام و البته اسم امپراتور کوزکو به چشمشان خورده بود. او با حواشی زیادی از خندوانه حذف شد، ولی آن‌قدر مورد توجه رامبد جوان قرار گرفت که در فصل ۵ و ۶ به‌عنوان نویسنده در تیم برنامه حضور پیدا کرد. او همچنین گروه استندآپ‌کمدی «رویال فمیلی» را تشکیل داد که شامل شرکت‌کنندگان منتخب خنداننده بود و تا همین اواخر هم اجراهایشان را می‌توانستید در کافه استندآپ تهران تماشا کنید. البته زینب موسوی بیشتر از همه این موارد، فعالیت خودش در اینستاگرام با همان شکل و شمایل را ادامه داد. اجرا‌هایی که هنوز هم در شبکه‌های اجتماعی با عنوان امپراتور کوزکو دست‌به‌دست می‌شود.


حسین شاهرخ‌نیا؛ فعلا فقط شاخ

از خنداننده‌ها چه خبر؟

 
او از آن دسته شرکت‌کننده‌هایی بود که از همان ابتدا با عنوان شاخ اینستاگرام شناخته می‌شد. کمدینی که محور بیشتر شوخی‌هایش استایل خاص خودش و اضافه وزنی بود که در اینستاگرام هم باعث محبوبیت آیتم‌های کمدی‌اش شده بود. او بعد از خندوانه حضور کوتاهی در فیلم «قانون مورفی» رامبد جوان داشت، ولی تمرکز جدی حسین شاهرخ‌نیا به سمت آیتم‌سازی برای اینستاگرام رفت. اتفاقی که باعث شده است بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد. او خودش گفته است که می‌خواهد به‌صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شود، ولی بعید است که درآمد خوبی را که یک به‌اصطلاح شاخ اینستاگرامی دارد، به این زودی‌ها بی‌خیال شود.


مجید افشاری، شیب نزولی

از خنداننده‌ها چه خبر؟

 
یکی از کسانی است که به ادعای تیم خندوانه خودش تک و تنها متن استندآپ‌هایش را تا مرحله فینال خنداننده‌شو نوشت و به همین دلیل بعید نبود که دست‌کم به‌عنوان نویسنده بتواند خیلی سریع جایی برای خودش در بین کمدین‌ها دست‌وپا کند. او اجرای برنامه «ایرانیوم» در شبکه ۳ را برعهده گرفت، سپس در شبکه آی‌فیلم به اجرای برنامه «شما و آی‌فیلم» پرداخت و البته در جشنواره فیلم فجر امسال هم به برنامه «هفت» آمد و آیتم ثابت طنز شوخی با اتفاقات جشنواره را ساخت. این روند نشان می‌دهد که او در شیب نزولی کار و حضورش در تلویزیون افتاده است. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که او برنامه جدیدی برای پررنگ شدن حضورش در عرصه کمدی دارد یا نه؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->