برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

جواد خواجوی در سریال سرباز/از اینستاگرام تا بازیگری+تصاویر

  • کد خبر: ۲۴۹۵۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
  • ۱
جواد خواجوی در سریال سرباز/از اینستاگرام تا بازیگری+تصاویر
جواد خواجوی بازیگر تئاتر و چهره پرطرفدار فضای مجازی که مردم او را به واسطه دوبله فیلم‌های مختلف با لهجه مشهدی می‌شناسند، این روزها مقابل دوربین سریال «سرباز» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد خواجوی تا به حال در برنامه‌های تلویزیونی مختلف به عنوان مهمان حضور داشته است، اما او ماه رمضان امسال با مجموعه «سرباز» اولین حضور در قاب تلویزیون را به عنوان بازیگر تجربه خواهد کرد. خواجوی پیش از این، تجربه‌هایی در زمینه بازی در تئاتر داشته است.

 

جواد خواجوی در سریال سرباز/از اینستاگرام تا بازیگری+تصاویر

 

سریال سرباز که در ۵۰ قسمت ساخته شده است پس از اتمام شب‌های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

"سرباز" در شهرهای مختلفی چون: تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و همچنین در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است و در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند.

 

جواد خواجوی در سریال سرباز/از اینستاگرام تا بازیگری+تصاویر

 

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

 

"سرباز" حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان "سرباز" آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع...

 

جواد خواجوی در سریال سرباز/از اینستاگرام تا بازیگری+تصاویر

 

جواد خواجوی، بازیگر و دوبلور مشهدی وکلیپ های اینستاگرامی در خرداد ۱۳۷۱ در مشهد به دنیا آمده جواد خواجوی اصالتاً مشهدی است، او بازیگر تئاتر است و دستی هم بر نوازندگی دارد. اما هیچ کدام از این‌ها دلیل شهرتش نیست.

 

مردم او را با پویانمایی و فیلم‌هایی که با لهجه مشهدی دوبله می‌کرد می‌شناسند. لهجه مشهدی و دیالوگ‌های بامزه‌ای که از قول شخصیت‌ها دوبله می‌کرد، کار جواد خواجوی را از افرادی که به شکل‌های مختلف در فضای مجازی ویدئوهای طنز منتشر می‌کنند، متفاوت کرده بود.

 

وی چند ویدئوی نیمه‌سیاسی او که شخصیت‌هایی چون ترامپ و ملکه انگلیس در آن حضور داشتند، او را مشهورتر کرده است. وی در رشته سینما تحصیل کرده، اما بنا به دلیلی انصراف داده است. قبل از شهرت با کلیپ های دوبله مشهدی او سابقه کار در تئاتر و نویسندگی در برنامه دیرین دیرین را داشته است. او با دعوت عوامل برنامه خندوانه با این برنامه در ساخت کلیپ های فوتبالی همکاری کرده است.


شهرت با کلیپ های با لهجه مشهدی


جواد خواجوی با صداگذاری روی کلیپ ها با لهجه مشهدی خیلی زود مشهور شد و طرفداران زیادی پیدا کرد و به چهره مشهور شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام تبدیل شد. تاکنون چندین کلیپ دوبله مشهدی صداگذاری کرده و در پیج خود منتشر کرده است. او روی شخصیت های واقعی و کارتونی و حتی حیوانات، متن های خنده دار و طنز گزاشته و بسیار جالب با لهجه مشهدی منتشر می کند. او می گوید اول متن به ذهنم می آید و بعد کلیپ مناسب با اون متن و بداهه را پیدا میکنم و با گوشی موبایلم صداگذاری می کنم.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
خیلی بی مزه است دوبله هاش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->