وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

نیازمند برآورد خسارت‌های متاثر از کرونا میان جوانان هستیم

  • کد خبر: ۳۵۶۹۰
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
نیازمند برآورد خسارت‌های متاثر از کرونا میان جوانان هستیم
استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است ستاد ساماندهی امور جوانان تاثیرات کرونا بر امور این قشر به ویژه در حوزه ورزش را مورد برسی قرار دهد تا میزان خسارات و آسیبها در این زمینه برآورد و برای آن چاره‌اندیشی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان رضوی افزود: نشستهای این ستاد باید به صورت مرتب برگزار و در حد بضاعت مدیریت استان و به صورت کارشناسانه گرهی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جوانان باز شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که امسال در حوزه تسهیلات بخشهای خوداشتغالی، قرض‌الحسنه، ازدواج و اشتغال رقم مناسبی در اختیار استان خراسان رضوی قرار گرفته است می‌توان از این ظرفیت به نفع جوانان و رفع مشکلات آنان بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: دولت اعتبارات قابل توجهی به بخش آسیب‌های مربوط به کرونا تخصیص داده است و ما در حال تلاش برای جذب این اعتبارات هستیم که می‌توان با احصای آسیبهایی که جوانان از شیوع بیماری کووید ۱۹ متحمل شدند بخشی از این اعتبارات را به آنان اختصاص داد.

رزم حسینی افزود: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باید موارد قابل طرح و پیگیری در ستاد ساماندهی امور جوانان را احصاء کرده و در نشست بعدی این ستاد آنها را برای نقد و بررسی ارایه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در  این نشست گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد رویکرد همه برنامه‌های ما در راستای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و مشارکت خیرین در این امر مقدس بوده است.

فرزاد فتاحی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به زودی نخستین مجمع خیرین ازدواج خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود که مراحل ثبت آن در سامانه وزارت کشور در حال انجام است.

وی راه‌اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، استفاده از ۱۵ مرکز تخصصی ازدواج و خانواده استان، قدردانی از زوج‌های جوان موفق، برگزاری نشست‌های آنلاین با کارشناسان مرتبط با حوزه ازدواج و برگزاری کارگاه‌های رایگان مجازی ازدواج را از جمله برنامه‌های سال جاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برشمرد.

بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان که حدود ۳۲ درصد از جمعیت آن را شامل می شود جوان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->