معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آموزش راه‌های پول درآوردن از هر جایی که هستید

  • کد خبر: ۳۵۷۰۹
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
آموزش راه‌های پول درآوردن از هر جایی که هستید
‌می‌خواهید بدانید چطور از هرجایی که هستید سریع پول دربیاورید؟ خوب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از فرصت‌های مناسب نهایت استفاده را ببرید.
به گزارش شهرآرانیوز، وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و کسب درآمد را شروع کنید. البته ممکن است شما همین حالا درآمد حداقلی داشته باشید، اما مبلغ درآمد فعلی‌تان برای دستیابی به بسیاری از اهداف کافی نباشد. چه جزو گروه اول باشید و چه به دنبال درآمد بیشتر، می‌توانید بعضی از این ایده‌های زیر را انتخاب کنید و از این طریق آن به درآمد خوبی دست پیدا کنید. نکته‌ای که خیلی اهمیت دارد تعلل نکردن است زیرا زمان به سرعت می‌گذرد.
در این نوشتار سعی شده بعضی از راه‌های کسب درآمد را به شما یادآوری کنیم.

وارد فضای کسب‌و‌کار اینترنتی و آنلاین شوید
فضای اینترنت مکان درستی برای کسب و کارهای امروزی است. شما می‌توانید در هر اپلیکیشن یا تجارت الکترونیک وارد شوید و سرمایه‌گذاری کنید.

اپلیکیشن بسازید
انقلاب دیجیتال به سرعت در حال پیشروی است. سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌ها یک ایده‌ی بسیار خوب است.

در کشورهای در حال توسعه سرمایه‌گذاری کنید
به کشورهای در حال توسعه سفر کنید و به مطالعه‌ی فرصت‌های اقتصادی جدید رشد یابنده (اقتصادهای نوظهور) این کشورها بپردازید. فرصت‌ها را به چنگ آورید و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

خدمات موبایلی ارائه کنید
این روزها دست هر فردی یک گوشی موبایل هوشمند است. هر اقتصاد رو به رشدی نیازمند اینترنت است، از این‌رو ‌اگر پول کافی در اختیار دارید می‌توانید بر شبکه‌های موبایلی سرمایه‌گذاری کنید.

خدمات اینترنتی ارائه کنید
همه‌ی ما دسترسی اینترنتی نیاز داریم. شما می‌توانید خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق اینترنت ارائه کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

در بخش آموزش متمرکز شوید
هر اقتصاد رو به رشدی نیازمند آموزش است. به مدرسه و دانشگاه نیاز دارد و شما می‌توانید یک مدرسه یا دانشگاه تأسیس کنید.

در صنایع خوراکی سرمایه‌گذاری کنید
صنایع غذایی در بسیاری از کشورها در حال رشد است. شما می‌توانید از صنایع خوراکی سود خوبی به دست بیاورید.

مدیریت پسماند را شروع کنید
اقتصاد در حال توسعه به مدیریت پسماند نیاز دارد. کشورهای جهان سوم بر سیستم مدیریت پسماند متمرکز هستند. البته، برای شروع به سرمایه‌ی زیادی نیاز دارید، ولی در آینده به سود خواهید رسید.

باشگاه ورزشی راه‌اندازی کنید
همه افراد دوست دارند وزن مناسبی داشته باشند و خوش اندام شوند. دنیای سلامت و تناسب اندام به سرعت در حال رشد است. اگر می‌توانید باشگاه ورزشی راه‌اندازی کنید و وارد حرفه‌ی سلامت و تناسب اندام شوید. این حوزه بسیار پولساز است.

چیزی را بخرید و بعد بفروشید
بسیاری از کسب و کارها به فضای اینترنتی وارد می‌شوند و به وب‌سایت نیاز دارند. نظرتان چیست که به آن‌ها وب‌سایت بفروشید و یک طرح میزبانی وب خوب برای‌شان بریزید؟ شما می‌توانید این کار را با کسب و کار بازفروش اقلام انجام دهید.

آرایشگاه راه‌اندازی کنید
شما می‌توانید از طریق یک سالن آرایشگاه کسب درآمد کنید. می‌توانید از یک سالن کوچک شروع کنید و کم‌کم آن را گسترش دهید. اگر بتوانید چند آرایشگر حرفه‌ای را استخدام کنید، ‌یک کسب و کار لوکس و پرسود خواهد شد. این شغل به ویژه برای خانم‌ها مناسب است.

به دنبال انرژی خورشیدی باشید
انرژی خورشیدی مقرون به صرفه‌تر از قبل است. به این معنی که مردم می‌توانند هزینه‌‌های آن را پرداخت کنند. شما می‌توانید پنل‌های خورشیدی بسازید، آن‌ها را بفروشید و همچنین می‌توانید در انرژی‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری کنید.

کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی را شروع کنید
با رشد سریع جمعیت، به فناوری‌های جدیدی برای سیر کردن شکم مردم نیاز خواهد بود. کسب و کارهای مرتبط با کشاورزی ممکن است همان چیزی باشد که می‌خواهید و شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری کند.

در صنایع هنری سرمایه‌گذاری کنید
هنر همیشه مورد توجه بوده است و بازار خوبی دارد. شما مي‌توانید در این صنعت سرمایه‌گذاری کنید و به سود خوبی دست پیدا کنید.

به خرده‌فروشی فکر کنید
مردم به کسب و کارهای خرده‌فروشی نیاز دارند. شما می‌توانید یک فروشگاه افتتاح کنید و به خرده‌فروشی بپردازید.

یک سیستم پرداخت راه‌اندازی کنید
هر سال تراکنش‌های مالی به مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیارد دلار در حال انجام است. شما می‌توانید این سیستم پرداخت را تغییر دهید. اگر منابع درستی در اختیار دارید می‌توانید به سیستم پرداخت جدید با امتیازهای مناسب ابداع کنید.

در املاک سرمایه گذاری کنید
اگر می‌توانید یک بنگاه معاملات املاک تأسیس کنید. این یک فرصت کسب و کار خوب است که بتوانید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید.

منبع: بازده
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->