مهار آتش‌سوزی کارخانه پنیر پیتزا در فریمان+ توضیحات فرماندار علت اختلال خواب در زنان باردار چیست؟ نقشه شوم تاجر اینستاگرامی برای تجاوز به دختران فراری دادن مجرم سابقه دار از بیمارستان و اتهام محاربه حریق گسترده در یک واحد تولید لبنیات در شهرک صنعتی فریمان + فیلم (۲۳ تیر ۱۴۰۳) زورگیری وحشیانه جوان تبریزی از زائران عرب زبان در مشهد تعرض جنسی عمو به برادرزاده| دختر نوجوان درخواست اشد مجازات را دارد جزییات مرگ دختر جوان پس از سومین عمل زیبایی سقوط خودرو پراید به عمق ۱۵۰ متری یک دره در حوالی مشهد+جزییات دریافت گذرنامه برای زیارت عتبات را به دقیقه ۹۰ موکول نکنید ذهن‌آگاهی چه تاثیری بر خواب و کاهش استرس شغلی دارد؟+پاسخ دانشمندان آغاز پیش فروش بلیت‌های قطار مردادماه از فردا (۲۴ تیر ۱۴۰۳) مرگ ۵ نفر براثر تصادف سوخت‌بر و یک خودرو سواری در جنوب کرمان آیا شیوع جذام در مشهد و ایران افزایش پیدا کرده است؟| شیوع یا شایعه! مأمور دامپزشکی در شهرستان طرقبه‌شاندیز هدف حمله سگ نگهبان قرار گرفت | انتقال مأمور به بیمارستان میزان بارش باران مشهد و خراسان رضوی در روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + آمار بارش تفکیکی محلات مشهد هواشناسی هشدار داد؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید محلی در نوار شرقی خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی (۲۳ تیر ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد مراقبت‌های سندرومیک در ۵ پایگاه مرزی خراسان‌رضوی انجام می‌شود "تب دنگی"مثل کرونا همه‌گیر نمی‌شود | مردم مراقب سودجویان باشند
سرخط خبرها

آغاز فرایند خوداظهاری کرونایی کنکور دکتری ۹۹

  • کد خبر: ۳۵۷۶۴
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
آغاز فرایند خوداظهاری کرونایی کنکور دکتری ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز فرایند خوداظهاری داوطلبان کرونایی که قصد شرکت در کنکور دکتری ۹۹ را دارند، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

وی افزود: بر این اساس، داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۸ تیرماه به صورت قطعی تایید شده است فرم خوداظهاری را در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org که هم اکنون فعال شده است، تکمیل کنند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، بعد از تکمیل فرم، گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

زرین آمیزی اظهار داشت: داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات فردا شنبه چهارم مردادماه به پایان می رسد و بعد از پایان این زمان امکان تغییر درخواست وجود ندارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ را روز دوشنبه ۶ مردادماه در سایت این سازمان اعلام کرد.

کنکور دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۹ تیرماه با رقابت بیش از ۱۹۷ هزار داوطلب برگزار می شود.

ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->