سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری کنکور ۹۹ به شرط سلامت شرکت‌کنندگان

  • کد خبر: ۳۵۵۸۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
  • ۲
برگزاری کنکور ۹۹ به شرط سلامت شرکت‌کنندگان
«تا زمانی که از تضمین سلامت شرکت کنندگان در کنکور اطمینان حاصل نشود اجازه برگزاری داده نخواهد شد.» عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب از به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور سراسری ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه محمد بیگی  با اشاره به دغدغه این روزهای دانش آموزان و خانواده‌ها در خصوص برگزاری کنکور اظهار کرد: اگر چه امروز سرنوشت عده زیادی از جوانان ما با این آزمون بزرگ علمی گره خورده است اما باید مراقب باشیم تا سلامت نسل جوان ما به این دلیل به خطر بیفتد.

به گفته او سلامت دانش آموزان از هر مسئله دیگری برای ما مهم و واجب تر است بنابراین در این شرایط و تا زمانی که وضعیت به سمت بهبودی نرود امکان برگزاری کنکور فراهم نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت امروز کشور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم است و تا تعیین تکلیف وضعیت کرونا و شرایط کنونی کشور که مناسب هم نیست به نظر می‌رسد فعلاً برگزاری کنکور به تعویق می‌افتد.

محمد بیگی گفت: باید بپذیریم اگر چه تغییر زمان برگزاری کنکور و اما و اگرهایی که در این خصوص وجود دارد با همه استرس و اضطرابی که به جوانان وارد کرده، یک واقعیت اجتماعی و فراگیر در جهان کنونی است که زندگی بشر را در تمامی ابعاد تحت تأثیر قرار داده و ما هم یاید یاد بگیریم در این شرایط زندگی کنیم.

او خاطرنشان کرد: اینکه زمان برگزاری آزمون چندین بار تغییر کرده نیز ریشه در تغییر رفتار ویروس دارد که پیش بینی‌ها در خصوص وضعیت بهبود را برهم زده از این رو نظر کمیسیون بهداشت تأمین ایمنی شرکت کنندگان در کنکور است و مردم در این میان به عنوان چشم ناظر در حوزه تخصصی سلامت محسوب می‌شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تخصصی آموزش در مجلس پیگیر این وضعیت است و پس از بررسی همه جوانب نظر نهایی اعلام می‌شود.

محمد بیگی گفت: وضعیت ازدواج، فرزند آوری، نظام وظیفه و حتی سرنوشت بسیاری از جوانان امروز با برگزاری کنکور ارتباط دارد و ما همچنان باور داریم هیچ چیزی از جان انسان‌ها مهم‌تر نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: همچنان نگران سلامت دانش آموزان و مدافع حقوق این افراد هستیم و تلاش می‌کنیم در این زمینه بهترین تصمیم گیری صورت گیرد.

او با بیان اینکه تصمیم گیری در این شرایط دشوار است و باید همه جوانب اندیشیده شود افزود:  از جوانان درخواست می‌کنیم با آرامش به مطالعه دروس خود ادامه دهند و کمتر خود را درگیر زمان برگزاری کنکور کنند و اجازه دهند تا مسئولین امر در این خصوص تصمیم گیریمنطقی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما چشم بینا و دوربین ناظر مردم هستیم و اگر احساس کنیم که پروتکل‌ها برای ایمنی آزمون اجرا نمی‌شود اجازه برگزاری آزمون را نخواهیم داد.

مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم
اینو در نظر بگیرید که کنکور دادن با ماسک و دستکش و علاوه بر اون استرس کنکور و بیماری واقعا غیر قابل تحمله ما از شما انتظار داریم بهترین تصمیم رو بگیرید ...
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
2
سلام .تو رو خدا به تعویق بندازین من خودم مدرسه تیزهوشان خوندم معدلم 19 کاملا اماده ام مشکل تنفسی دارم خونمون شهرستان برای برگذاری کنکور چند مسیر طی کنیم شب تو خابگاه بمونیم 20نفریم
با این شرایط خانوادمون اجازه نمیدن بیایم
مادرم بیماری قلبی داره
تو رو خدا چند ماه تعویق بهتر تا یه عمر زحمت هدر بره
لطفااا همه ی دوستان من دوس دارم به تعویق بیوفته
دی ماه برن دانشگاه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->