جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
سرخط خبرها

جزئیات قرعه‌کشی پیش‌فروش طرح مشارکت در تولید سایپا امروز ۴ مرداد

  • کد خبر: ۳۵۸۷۷
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
  • ۷
جزئیات قرعه‌کشی پیش‌فروش طرح مشارکت در تولید سایپا امروز ۴ مرداد
 قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید سه محصول سایپا، با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در گروه خودروسازی سایپا، آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این طرح برای سه خودروی عرضه شده شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس، ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کردند که ۳ هزار و ۲۳۲ نفر فاقد شرایط و ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر واجد شرایط هستند که از این تعداد واجد شرایط، حدود ۱۲ هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد و ۶ هزار نفر معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی هم جایگزین انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند وجه خود را تکمیل کنند این افراد جایگزین خواهند شد.


در این طرح برای خودروی شاهین، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۴۰۰۰ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۲۰۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند، برای خودروی ساینا s نیز، ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۵ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شود، ضمن اینکه برای خودروی کوئیک اس نیز ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۱۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب خواهند شد.


این سومین هفته متوالی است که طرح ثبت نام خودرویی در گروه سایپا انجام می‌شود همه این اقدامات به این علت است که دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شود و همه افراد از فرصت یکسان برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند.


بر اساس این گزارش شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش‌ها و فروش‌های فوق العاده قبلی است.


این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: آغاز پیش فروش محصولات سایپا از ۵ مرداد ۹۹


تولید ساینای اس بعد از عید غدیر

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز فرآیند تولید خودروی ساینا اس بعد از عید غدیر خم خبر داد.


مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: قرار بود تحویل ساینا اس را در طرح‌های گروه سایپا از مهر امسال آغاز کنیم که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تحویل دهی از مرداد امسال و بعد از عید غدیرخم آغاز خواهد شد یعنی ما زودتر از برنامه و موعد مقرر، تولید خودروی ساینا اس را آغاز خواهیم کرد که به این ترتیب این امیدواری در مشتریان به وجود خواهد آمد که تحویل خودرو‌های از این دست، در موعد مقرر خواهد بود.



پیش فروش چهار محصول سایپا؛ امروز

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش: امروز بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی آغاز خواهد شد.


آقای مجید باقری افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.


قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پس از عرضه شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوئیک معمولی و کوئیک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهد شد.


وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


بیشتر بخوانید:

 

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا (تیرماه ۹۹) + لیست قیمت

 

مشخصات سایپا شاهین+قیمت و تصاویر

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
1
18
سلام والا از اول هر ثبت نام من ثبت نام کردم ولی یک بار اسمم در نیومده ماشین نداشتم تا الان نمیدونم چرا اینجوری هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اخه پولش که به نرخ روزه دیگه چراقرعه کشی میکنین
بنده ذلیل خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
من فقط مسئولین را یک دعای خیر بکنم و اون هم اینه که انشااله خدا یه مرگ به خودتون و خانوادهاتون بد که زودتر شرتون کم بشه، و زودتر برید که بیشتر از این گناه نکنید و بارتون سنگین تر نشه.انسان اگه لقمه حروم و نطفه حروم نباشه ابن کارها را نمیکنه.به امید دیدار پشت در جهنم با اجدادتون.امین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
سلام توروخدا اینقدر قرعه کشی نکنین اگه واقعا بخاطر مردم این ثبت نامارومیذارین پس یه کاری هم کنین که اونایی که اصلا ماشین ندارنو ارزوی ماشین دارن به خواستشون برسن بخداخسته شدیم ازبس ثبت نام کردیمو اسممون درنیومد اگه سرکاریم بگین بدونیم الکی دلمونو خوش گکنیم هی مارونبرین تواسمون بندازین پایین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
4
مسخره بازی مردموفیلم کردن ،من هم ایران خودرووهم سایپا ثبت نام کردم اسمم درنیومده ،خواهرمم همینطور.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
2
خاک بر سرمان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
سلام من شنیدم که ساسپا کدهارو قبلا تو سیستم می زنن اونای که می خوان موقع قرعه کشی بالا بیاد و یه سری پول هم میدن برای این کار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->