سرخط خبرها

نظر هیدئو کوجیما درباره تریلر جدید فیلم «بتمن» و بازی رابرت پتینسون

  • کد خبر: ۸۴۷۸۱
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
نظر هیدئو کوجیما درباره تریلر جدید فیلم «بتمن» و بازی رابرت پتینسون
هفته پیش تریلر جدید فیلم «بتمن» (The Batman) در رویداد DC FanDome منتشر شد و طرفداران سری فیلم‌های بتمن را سر ذوق آورد. بین تمام واکنش‌ها به این تریلر، نظرات هیدئو کوجیما، کارگردان معروف بازی‌های Metal Gear و Death Stranding، جالب بود.

به گزارش شهرآرانیوز - هفته پیش تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman) در رویداد DC FanDome منتشر شد و طرفداران سری فیلم‌های بتمن را سر ذوق آورد. بین تمام واکنش‌ها به این تریلر، نظرات هیدئو کوجیما، کارگردان معروف بازی‌های Metal Gear و Death Stranding، هم جالب بود. او اخیرا در صفحه توییترش، این تریلر و همچنین بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن را ستوده است.


ببینید

تریلر جدید فیلم بتمن The Batman با بازی رابرت پتینسون


کوجیما علاقه زیادی به سینما دارد و معمولا در صفحه اینستاگرامش فیلم‌ها و سریال‌های مورعلاقه‌اش را به اشتراک می‌گذارد. او پس از انتشار تریلر جدید «بتمن»، از حس بصری و هماهنگی رنگ‌های این تریلر که بتمن را در تضاد‌های قرمز و مشکی غرق کرده، تمجید کرده است.

کوجیما از «خطوط ظریف و سایه‌نما در طول تریلر که لحن هنری و سینمایی‌تر را ارائه می‌دهد»، تعریف زیادی کرده و ارزش بسیاری برای آن قائل است.

او همچنین نگاه ویژ‌ه‌ای به تیم بازیگری و به‌خصوص رابرت پتینسون در نقش بتمن داشته و درباره‌اش گفته است:

حس تیم بازیگران فوق‌العاده است، همچنین رابرت پتنیسون که بیشتر شبیه به جوکر به نظر می‌رسد!

دقیقا مشخص نیست که مقصود کوجیما از این تفسیر چه بوده؟ آیا رابرت پتینسون انتخاب بهتر و مناسب‌تری برای این نقش بوده و یا زیبایی‌شناسی نهیلیستی بروس وین، ویژگی‌های مشابهی با جوکر دارد. با اشاره به نماد منحصر به‌فرد خفاش بتمن، لباس و Batmobile، به نظر می‌رسد کوجیما از لحن و زیبایی‌شناختی فیلم راضی است و از آن تقدیر می‌کند.

فیلم The Batman در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اکران خواهد شد.

منبع: ویجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->