خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرد مشهدی در یورش مسلحانه به خانه‌اش کشته شد

  • کد خبر: ۳۵۹۷۸
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
مرد مشهدی در یورش مسلحانه به خانه‌اش کشته شد
در را که گشود، مردی با سر و صورت بسته، پشت آن بود. زن جیغی از سر ترس کشید و تنها تصمیم عاقلانه‌اش بستن در بود، اما لگدی محکم از سوی مهاجم دوباره آن را گشود.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ کوبیدن‌های وحشیانه نیمه‌شب به در حیاط، زن جوان را وحشت‌زده از خواب پراند. او گرفتار در مرز خواب و بیداری، نفهمید بهترین تصمیم کدام است و ناخواسته به سمت در حیاط کشیده شد. در را که گشود، مردی با سر و صورت بسته، پشت آن بود. زن جیغی از سر ترس کشید و تنها تصمیم عاقلانه‌اش بستن در بود، اما لگدی محکم از سوی مهاجم دوباره آن را گشود. محسن، همسر زن جوان که با صدای جیغ زنش از خواب پریده بود، با پای برهنه به حیاط دوید، فرد مهاجم اجازه هیچ واکنشی را به مرد نداد و با اسلحه‌ای که در دست داشت، گلوله‌ای به سمت مرد شلیک کرد و پس از افتادن مرد روی زمین، از صحنه گریخت.

ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد دیروز کادر درمانی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد که تلاششان برای بازگرداندن بیمار بدحال به زندگی بی‌نتیجه مانده بود، بعد از هماهنگی با عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان، موضوع را به مقام قضایی اعلام می‌کنند.

با حضور تیم جنایی در بیمارستان مشخص شد که جسد متعلق به «محسن. و» مردی حدودا سی ساله است که در اثر شلیک گلوله به قتل رسیده است. بررسی‌های صورت گرفته روی جسد نشان می‌داد که تنها یک گلوله به بالای قفسه سینه مرد برخورد کرده و همان یک گلوله، جان او را گرفته است.


حضور در انتهای بولوار حر

تحقیقات بعدی با توجه به تشکیل پرونده از سوی مأموران انتظامی، نشان می‌داد که این مرد در محله‌ای دورتر از بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است. با مشخص شدن محل درگیری در منطقه شهرک شهید باهنر، کوچه حر ۹۰، تیم جنایی و انتظامی به منظور روشن شدن علت قتل و به دست آوردن سرنخ‌های مهم در محل جنایت، به این منطقه رفتند.
محل درگیری یک منزل مسکونی بود. خون زیادی پشت در حیاط ریخته بود، جایی که مقتول آخرین تلاشش برای زنده ماندن را انجام داده بود.


زن جوان تنها شاهد لحظه درگیری

تنها فردی که تمام ماجرا را به چشم دیده بود، همسر مقتول بود. زنی جوان که پس از شنیدن مرگ همسر حال و روز درستی نداشت. گریه صدایش را دورگه و چشم‌هایش را متورم کرده بود. اطرافیان نمی‌توانستند او را به واسطه آنچه دیده بود درک کنند.
صدایش به سختی شنیده می‌شد. او در پاسخ به قاضی کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دوی مشهد، آنچه دیده و شنیده بود را تعریف کرد. از در زدن‌های وحشیانه و دیدن شبحی سیاه در پشت در گفت. او تک‌تک ثانیه‌هایی که به مرگ همسرش منجر شده را در ذهنش ضبط کرده بود و بازگو کرد. زن جوان دردمندانه نالید و گفت: «کاش پایم می‌شکست و در را باز نمی‌کردم. کاش قبلش محسن را بیدار می‌کردم. کاش به من شلیک می‌کردند، کاش من هم با شوهرم کشته می‌شدم و...»
همسر مقتول دوباره لحظات بی‌خانمانی‌اش را بازگو کرد. یکی شانه‌هایش را می‌مالید و دیگری به او اطمینان می‌داد که قاتل همسرش را دستگیر می‌کنند.

بررسی‌های مقام قضایی نشان از صحت صحبت‌های زن جوان داشت. زنی که به یاد نداشت شوهرش با کسی دشمنی داشته باشد یا حتی به کسی بدهی خاصی داشته باشد که دشمنان و بدهکاران دیروز کمر به قتل امروز همسرش ببندند.


به دنبال شبحی که در شب گم شد

این پرونده شاهدانی از اهالی محل هم داشت که اظهاراتشان با آنچه زن جوان روایت می‌کرد، همخوانی داشت. اما یکی از اهالی که در لحظه وقوع جنایت در کوچه حاضر بود، سرنخ‌های بیشتری در اختیار تیم جنایی قرار داد. جزئیاتی که می‌تواند در شناسایی و دستگیری سریع متهمان مؤثر باشد.
شلیک تنها یک گلوله از فاصله نزدیک و اصابت به سینه مقتول نیز از سوی تیم جنایی تأیید شد. با دستور مقام قضایی گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی، مأمور شدند تا به صورت شبانه‌روزی پرونده را تا شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان پیش ببرند و این افراد را برای رسیدن به‌سزای عملشان، به دست عدالت بسپارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->