نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

تعیین‌تکلیف ۳ هیئت ورزشی

  • کد خبر: ۳۶۳۰
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۸
تعیین‌تکلیف ۳ هیئت ورزشی
فتاحی: هیئت‌های بلاتکلیف به‌زودی به ثبات می‌رسند

نادر نوروزی - اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اطلاعیه ثبت‌نام نامزدهای ریاست 3 هیئت ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی، گلف و اسکی را روز گذشته منتشر کرده است تا افراد واجدشرایطی که قصد ریاست در این 3 هیئت را دارند، ظرف مدت 7 روز کاری درخواست خود را اعلام کنند. در یک‌ماه گذشته 2 مجمع انتخاب رئیس هیئت‌های بدن‌سازی و پرورش‌اندام و تکواندو که حواشی بسیاری داشته‌اند، برگزار شد و مجمع هیئت بسکتبال هم پس از لغو، هنوز وضعیت مشخصی ندارد و اطلاعات جدیدی از برگزاری آن دردسترس نیست و حتی زمزمه‌هایی مبنی‌بر تغییر نامزدها و اعضای مجمع نیز شنیده می‌شود. موتورسواری و اتومبیل‌رانی از هیئت‌های فعال چندسال گذشته در بین هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی بوده که رضا رمضانی، رئیس سابق این هیئت، با اینکه تازه از مجمع انتخابی اکثریت آرا را کسب کرده بود، به‌خاطر قانون منع‌به‌کار‌گیری بازنشستگان استعفا کرد و پس از چندماه بلاتکلیفیِ این هیئت، «سلاطین» که پیش‌تر او را به‌عنوان مدیر مجموعه‌ورزشی ثامن‌الائمه(ع) می‌شناختیم، به‌عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شد و حالا باید دید با ثبت‌نام نامزدها و مشخص‌شدن زمان برگزاری انتخابات این هیئت فرد جدیدی به‌عنوان سکان‌دار انتخاب می‌شود یا سلاطین در این هیئت ماندگار خواهد شد. اما 2 هیئت دیگر، گلف و اسکی، که خیلی در مشهد و خراسان رضوی فعالیت پررنگی ندارند نیز احتمالا مجامع آرامی خواهند داشت و برخلاف سایر هیئت‌ها رئیس خود را به‌زودی خواهند شناخت. در کنار این هیئت‌ها چند هیئت دیگر که اتفاقا مخاطب و کارنامه خوبی هم در سال‌های گذشته داشته‌اند، همچنان وضعیت مشخصی ندارند و برای برگزاری مجامع این هیئت‌ها هنوز تاریخی اعلام نشده است. والیبال، بسکتبال، تنیس، بولینگ و بیلیارد و بوکس ازجمله‌هیئت‌هایی هستند که در گیرودار حواشی مدت‌هاست که نتوانسته‌اند به ثبات برسند و ورزشکاران برخی رشته‌ها حالا بیش از یک سال است که وضعیت مشخصی ندارند.

 

فتاحی: مجامع باید قانونی برگزار شوند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره برگزاری مجامع انتخابی و هیئت‌های بلاتکلیف در سال98 گفت: ابتدای امسال هیئت‌های زیادی در انتظار برگزاری مجمع انتخاب رئیس بودند یا دوره چهارساله ریاست آن‌ها به پایان می‌رسید. از ابتدا تلاش شد تا با برگزاری قانونی و فرایندی سالم هیئت‌های بلاتکلیف وضعیتشان مشخص شوند که درهمین‌راستا از ابتدای سال مجامع برخی هیئت‌ها برگزار شده است. فرزاد فتاحی درباره لغو مجمع بسکتبال و وضعیت این هیئت افزود: برای برگزاری مجدد مجمع بسکتبال ما منتظر اعلام تاریخ ازسوی فدراسیون هستیم و اگر بیشتر از این تأخیر به وجود بیاید، ما مجبور به ثبت‌نام مجدد از نامزدها و تعیین سرپرست جدید هستیم. وی درباره انتخابات هیئت والیبال گفت: هیئت والیبال هم ازجمله ‌هیئت‌هایی بود که دوره سرپرستی آن طولانی شده بود؛ اما درحال‌حاضر نتایج استعلام‌ها آمده و همه‌چیز برای برگزاری مجمع آماده است، ولی ما به فدراسیون نامه ارسال کردیم و منتظریم تا تاریخ برگزاری را به ما اعلام کنند. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین درباره هیئت تنیس که از خرداد سال گذشته با سرپرست اداره می‌شود، عنوان کرد: تنیس یکی از هیئت‌های است که فرایند برگزاری مجمع آن متأسفانه طولانی شده، اما در تلاش هستیم تا هرچه‌سریع‌تر وضعیت این هیئت هم مشخص شود. درحال‌حاضر طبق قاون باید برای این هیئت دوباره سرپرست تعیین شود و پس از آن فرایند ثبت‌نام کاندیدا‌ها را آغاز کنیم. همچنین 2 هیئت بولینگ و بیلیارد و بوکس هم درحال‌حاضر با سرپرست اداره می‌شوند و به‌زودی با طی مراحل قانونی مجامع این 2 هیئت هم برگزار خواهد شد. فتاحی ادامه داد: در کنار برگزاری مجامع انتخاب رئیس این هیئت‌ها که با حواشی رو‌به‌رو بودند، برخی از هیئت‌ها هم دوره ریاست چهارساله آن‌ها به اتمام می‌رسد که تلاش می‌کنیم بدون ازدست‌دادن زمان بلافاصله پس از پایان دوره ریاست با تعیین سرپرست، مقدمات برگزاری مجمع برای 4 سال آینده آن هیئت را فراهم کنیم. وی در پایان تأکید کرد: در برگزاری مجامع ما تلاش می‌کنیم که همه مراحل به‌صورت سالم و قانونی برگزار شود و تنها با رقابت افراد بهترین گزینه برای هر هیئت ورزشی با انتخاب مجمع مشخص شود. در برخی هیئت‌ها به‌دلیل برخی اختلافات شاید روند برگزاری کمی طولانی شود؛ اما قطعا با همدلی و کمک اهالی آن رشته می‌توان حاشیه‌ها را کاهش داد و خیلی سریع‌تر وضعیت را مشخص کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->