حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

گل‌محمدی: برانکو و کالدرون باشند، من نیستم

  • کد خبر: ۳۶۸۸۴
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
گل‌محمدی: برانکو و کالدرون باشند، من نیستم
تصمیم باشگاه پرسپولیس مبنی‌بر دعوت از برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی را برآشفته کرده است؛ و باشگاه پرسپولیس را به شرکت‌نکردن در جشن قهرمانی تهدید کرد
علی رحیمی | شهرآرانیوز؛ تصمیم باشگاه پرسپولیس مبنی‌بر دعوت از برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی را برآشفته کرده است؛ تا‌جایی‌که بلافاصله با بارگذاری استوری نسبت به این تصمیم واکنش نشان داد و گفته بهتر است به‌جای این شومن‌بازی‌ها دستمزد معوقه این ۲ نفر پرداخت شود تا پرسپولیس بار دیگر با پنجره بسته روبه‌رو نشود.
 
دعوت از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس تصمیم یکی از مشاوران رسول‌پناه بوده؛ یحیی گل‌محمدی حالا به باشگاه پیام داده است اگر این ۲ نفر به جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت شوند، او در این مراسم شرکت نخواهد کرد. مراسمی که قرار است ۱۷ مرداد و در پایان بازی پرسپولیس دربرابر ذوب‌آهن برگزار شود.


برانکو نمی‌تواند به تهران سفر کند!

شاید برایتان جالب باشد که برانکو نمی‌تواند به تهران سفر کند. او ۴ سال بدهی مالیاتی دارد که البته پرداخت این مالیات برعهده باشگاه بوده است. برانکو درصورتی‌که به تهران سفر کند، ممکن است ممنوع‌الخروج شود. طبیعتا در صورت سفر به تهران تا زمان پرداخت بدهی‌های مالیاتی ازسوی باشگاه پرسپولیس، حق خروج از ایران را نخواهد داشت. در چنین شرایطی طبیعی است که او به تهران سفر نکند. هرچند برانکو درحال‌حاضر سرمربی تیم عمان است و قصد داشت برای انجام یک بازی دوستانه به تهران سفر کند که این سفر به‌دلیل کرونا لغو شد. اگر برانکو در قامت سرمربی تیم ملی عمان وارد تهران می‌شد و به‌خاطر بدهی مالیاتی اجازه خروج از تهران را پیدا نمی‌کرد، یک رسوایی بزرگ به وجود می‌آمد؛ اما کالدرون حاضر شده برای شرکت در جشن قهرمانی پرسپولیس به تهران سفر کند. بعید است درنهایت این سفر جنبه واقعی به خود بگیرد، چراکه یحیی گل‌محمدی صراحتا به باشگاه اعلام کرده درصورتی‌که کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی تیم به تهران سفر کند، او در جشن حاضر نخواهد شد.
 
برانکو و کالدرون بعد از اینکه قهرمانی پرسپولیس در این فصل از بازی‌های لیگ برتر مسجل شد، با بارگذاری پیامی در صفحات شخصی خود قهرمانی را به تیم پرسپولیس و کادر فنی به‌ویژه یحیی گل‌محمدی تبریک گفتند. البته یحیی گل‌محمدی هیچ مشکلی با این ۲ مربی ندارد؛ به‌ویژه برانکو که در تیم ملی سرمربی او بوده، اما براین عقیده است چنین‌رفتار‌هایی ازسوی باشگاه پرسپولیس نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی و بهتر است باشگاه به‌جای دست‌زدن به چنین‌رفتار‌هایی بدهی آن‌ها را پرداخت کند تا فیفا باشگاه را تهدید نکند! البته بعد از موضع‌گیری یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس خبر دعوت از کالدرون و برانکو را از روی کانال خبری باشگاه برداشت و این به‌معنی عقب‌نشینی است.


پیشنهاد ۱۰ میلیاردی به یحیی گل‌محمدی

یکی از باشگاه‌های مدعی قهرمانی که شهرستانی است، برای به‌خدمت‌گیری یحیی با او وارد مذاکره شده و مبلغ ۱۰‌میلیارد برای یک فصل به او پیشنهاد داده است! یحیی که بلافاصله انتظار دریافت چنین‌پیشنهادی را نداشت، اعلام کرد با پرسپولیس قرارداد دارد و دوست دارد به قراردادش پایبند باشد و درصورتی از باشگاه جدا می‌شود که احساس کند باشگاه به‌دنبال اجرای خواسته‌هایش برای تکرار قهرمانی در فصل آینده نیست. روابط این‌روز‌های یحیی گل‌محمدی و رسول‌پناه، سرپرست باشگاه، تیره‌وتار شده است.
 
یحیی گل‌محمدی چند روز پیش هم در مصاحبه‌ای گفته بود برای باشگاه پرسپولیس چهره خوشی ندارد که مدیرعامل نداشته باشد. وزارت ورزش و جوانان اصلا موافق تغییر در کادر فنی باشگاه نیست و تأکیدش بر حفظ یحیی است. ضمن اینکه تماشاگران تیم اگر باشگاه نخواهد زمینه را برای ادامه همکاری گل‌محمدی مهیا کند، این رفتار برای آن‌ها تحمل‌ناپذیر خواهد بود. یحیی گل‌محمدی تأکید می‌کند تیم برای تکرار موفقیت باید از نظر فنی تقویت شود. او از باشگاه خواسته همه بازیکنان حفظ شوند؛ حتی سیدجلال حسینی. چند بازیکن هم در چند پست خواسته است؛ ازجمله دروازه‌بان، دفاع راست و خط حمله. باید منتظر ماند و دید که در روز‌ها و هفته‌های آینده آیا باشگاه قادر به اجرای ایده‌های یحیی گل‌محمدی خواهد بود یا نه.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->