ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۳ امتیاز شهرخودرو مقابل نفت آبادان آب رفت!

  • کد خبر: ۳۶۸۸۵
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
۳ امتیاز شهرخودرو مقابل نفت آبادان آب رفت!
شهرخودرو بازی برده در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت را در هوای ۵۰ درجه آبادان با تساوی در دقیقه ۹۰ عوض کرد.
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دیروز ۱۰ مرداد آغاز شد و طی آن تیم فوتبال شهر خدودرو در آبادان به مصاف نفت این شهر رفت؛ مسابقه‌ای که در دمای بالای ۵۰ درجه برگزار شد و طی آن شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در حالی به تساوی یک بر یک رضایت دادند که تا دقیقه ۹۰ از میزبان خود پیش بودند.
در مسابقه‌ای متعادل که ۲ تیم تقریبا به یک اندازه صاحب موقعیت گل بودند، این شهرخودرو بود که ابتدا روی تیز هوشی ۲ بازیکن باتجربه خود به‌گل رسید؛ جایی که خلعتبری ۳۶ ساله سانتر کرد و محمد قاضی ۳۵ ساله با یک ضربه سر دقیق در دقیقه ۸۴ شادی را به اردوی مشهدی‌ها آورد. این گل تا دقیقه آخر بازی دوام آورد، اما دراین دقیقه فشار حملات نفتی‌ها نتیجه داد و یک نفوذ در محوطه جریمه منجر به تکل اشتباه محمدعلی فرامرزی و اعلام پنالتی برای حریف شد. عیسی آل‌کثیر، بهترین گلزن نفتی‌ها با قدرت این توپ را تبدیل به‌گل کرد تا ۳ امتیاز شیرین بازی از کف بختیاری‌زاده برود. شهرخودرو با این امتیاز ۴۴ امتیازی شد تا همچنان در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد.


بازی متعادل در هوای گرم

بازی شهرخودرو و نفت آبادان مسابقه‌ای پایاپای بود که دو تیم تقریبا به یک اندازه روی دروازه‌های هم موقعیت گل ایجاد کردند. شهرخودرو در غیاب حسین مرادمند، اکبر و سعید صادقی به آبادان رفته بود و شاید به‌همین خاطر سهراب بختیاری‌زاده از تساوی در برابر برزیلی‌های جنوب چندان ناراضی نباشد. شاید اگر مهاجمان شهرخودرو دقت بیشتری داشتند، می‌توانستند تیم خود را برنده این بازی کنند، اما نه آن‌ها و نه مهاجمان نفت که مثل مشهدی‌ها چند موقعیت خوب داشتند، از این فرصت‌ها استفاده نکردند تا امتیازات این بازی به‌صورت عادلانه تقسیم شود. جالب اینکه در صحنه‌های مشکوک داوری هم هر دو تیم شرایط برابری داشتند و در دو اتفاق هم شهرخودرو می‌توانست در اواخر نیمه اول صاحب ضربه پنالتی شود و هم نفتی‌ها در اواسط نیمه دوم.


درخشش نعمتی در روز کاپیتانی خلعتبری

در روزی که نه حسین مرادمند در زمین بود و نه اکبر صادقی، بازوبند کاپیتانی شهرخودرو به بازوان محمدرضا خلعتبری بسته شد؛ بازیکنی که با احتساب سال‌های حضورش در پدیده یکی از بازیکنان باتجربه و قدیمی این تیم محسوب می‌شود. او که مثل همیشه دونده و سرعتی بود، در این بازی پاس تک‌گل شهرخودرو را روی یک سانتر دقیق داد، اما کسی که در این بازی میان شهرخودرویی‌ها درخشید، علی نعمتی بود. او در خط دفاع آماده‌ترین بازیکن شهرخودرو بود که با چند تکل عالی مانع گل‌زنی نفتی‌ها شد.
 
او در دقیقه ۸۵ یعنی درست چند دقیقه بعد از گل شهرخودرو یک توپ را هم از روی خط دروازه برگرداند تا روز خوب خود را کامل کند. در این میان محمدعلی فرامرزی بازهم نمایش ناموفقی در خط دفاع داشت. او که در جریان باخت دو هفته قبل شهرخودور برابر پارس‌جم جنوبی بازی ضعیفی کرد و در نهایت تیمش را یک نیمه کامل ده‌نفره کرد، در این بازی هم نمایش خوبی نداشت و مسبب پنالتی تساوی‌بخش نفتی‌ها در این بازی بود!


سرنوشت شهرخودرو در دستان سرآسیایی

امروز فولاد اهواز، نزدیک‌ترین حریف به شهرخودرو در جدول لیگ میهمان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود؛ مسابقه‌ای که با توجه به نزدیک‌بودن امتیازات تیم اهوازی به شهرخودرو اهمیت ویژه‌ای برای تیم بختیاری‌زاده دارد و از بخت طنزآمیز روزگار، کسی که می‌تواند به شهرخودرو کمک کند، سرمربی سابق این تیم است. مجتبی سرآسیایی که بعد از اتفاقات هفته‌های گذشته شهرخودرو به گل‌گهر سیرجان رفته است، امروز می‌تواند با شکست‌دادن تیم نکونام هم به تیم خودش خدمت کند و هم به تیم سابقش! او اگرچه دستیار مجید جلالی است، اما درواقع سرمربی این تیم است و در کرمان همه می‌دانند که جایگاه مجید جلالی در حد مدیر فنی تیم است. مربی جوان گل‌گهر خوب می‌داند ادامه موفقیت‌های هفته‌های اخیرش در کرمان به احتمال زیاد حکم سرمربیگری همین تیم را برای فصل آینده او تضمین می‌کند و برای همین امروز شاید استثنائا خواسته دلش با خواسته دل شهرخودرویی‌ها یکی باشد!


۳ بازی سخت در انتظار شهرخودرو

شهرخودرو بعد از بازی با نفت آبادان ۳ مسابقه سخت دیگر تا پایان لیگ دارد که بدون‌شک تأثیر زیادی در جایگاه نهایی آن‌ها در جدول لیگ خواهد داشت. شاگردان سهراب بختیاری‌زاده بعد از جهنم بازی در آبادان به‌ترتیب باید به‌مصاف تیم‌های استقلال، سپاهان و نساجی مازندران بروند که ناگفته پیداست تاچه‌اندازه می‌تواند برای تنهانماینده استان در لیگ برتر فوتبال سخت و دشوار باشد. با توجه به اینکه ۲ تیم از این ۳ تیم رقبای مستقیم شهرخودرو در بالای جدول هستند، این بازی‌ها شش‌امتیازی هستند و پیروزی شهرخودرو در این بازی‌ها می‌تواند در آسیایی‌شدن یا نشدن آن‌ها به‌شدت تأثیرگذار باشد. مشهدی‌ها در بازی‌های دور رفت در روز خوب استقلال با استراماچونی یک‌برصفر به این تیم در تهران باختند و در تقابل با سپاهان و نساجی مازندران به ۲ تساوی دست یافتند. حالا در هفته‌های پایانی لیگ بختیاری‌زاده باید برای این ۳ بازی دشوار برنامه‌ریزی ویژه‌ای کند تا تیمش در پایان طولانی‌ترین لیگ تاریخ فوتبال کشورمان، رتبه‌ای آبرومند به‌دست بیاورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->