گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرایم بازتر می‌کند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد این آجیل، دیابت را کنترل، کم‌خونی را درمان و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند ضرر‌های حمام طولانی | زمان استاندارد زیر دوش ماندن چقدر است؟ تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باور‌های اشتباه مردم درباره آبلیمو‌های سنتی تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده سرماخوردگی‌ها کروناست تاکید معاون استاندار خراسان‌رضوی بر راه‌اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سومین رستوران متخلف در طرقبه‌شاندیز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
سرخط خبرها

بیش از ۸ هزار پرونده درخواست تسهیلات کرونا از سوی وزارت گردشگری تائید شد

  • کد خبر: ۳۷۰۰۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
بیش از ۸ هزار پرونده درخواست تسهیلات کرونا از سوی وزارت گردشگری تائید شد
بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ پرونده گردشگری برای استفاده از تسهیلات بانکی ویژه بحران کرونا با ارزش مالی حدود ۴ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال تکمیل و به بانک‌های عامل ارسال و از این تعداد بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این خبر افزود: تعداد پرونده‌های ذکر شده بیش از 36 هزار نفر شاغل در صنعت گردشگری کشور را پوشش می‌دهد که تا امروز در سامانه وزارت کار ثبت شده است.

ولی تیموری با اشاره به اینکه جمعی از خسارت‌دیدگان این حوزه متقاضی دریافت وام‌اند اما فاقد بیمه بوده‌اند، افزود: بخش‌هایی از جمله اقامتگاه‌های بوم‎گردی، راهنمایان تور، هنرمندان صنایع‌دستی و حتی برخی از فعالین سایر تاسیسات گردشگری فاقد بیمه بوده‌اند که از این تعداد بیش از 60 هزار پرونده هم‌اکنون در مسیر پرداخت قرار گرفته است که باید به سرعت ثبت‌نام خود را در سامانه «کارا» تکمیل و نهایی کنند. 

تیموری در پایان از متقاضیانی که پرونده‌های آنان به مرحله نهایی اخذ وام رسیده است؛ درخواست کرد که با مراجعه به بانک‌های عامل تسهیلات قطعی شده را اخذ کنند. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->