انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

برنامه «عصر جدید» تا آغاز ماه محرم هفته‌ای چهارقسمت پخش خواهد داشت

  • کد خبر: ۳۷۰۰۷
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
برنامه «عصر جدید» تا آغاز ماه محرم هفته‌ای چهارقسمت پخش خواهد داشت
پخش مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» تا پیش از فرارسیدن ماه محرم تغییراتی خواهد داشت و از این پس علاوه‌بر شنبه و یکشنبه، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم روی آنتن می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به دلیل تداخل پخش این برنامه با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، از این هفته، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. مهم‌ترین دلیل اضافه‌شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.

 

در جدول جدید پخش، بخش‌های اول و دوم از قسمت پنجم شنبه و یکشنبه، همچنین قسمت ششم دور دوم عصر جدید، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مخاطبان تقدیم می‌شود و این روال، برای قسمت‌های هفتم تا دهم از این مرحله هم تا پایان مردادماه برقرار خواهد بود.

 


ببینید:

مجید معظمی، رکورد عصر جدید را شکست

عطسه رویا نونهالی وسط برنامه عصرجدید و واکنش جالب علیخانی و امین حیایی + فیلم

استندآپ کمدی جالب علی فریادی در عصرجدید + فیلم


 

زمان پخش اولین برنامه اعلام نتایج که به برگزیدگان پنج برنامه نخست مرحله دوم اختصاص دارد جمعه (هفدهم مردادماه) است و تاریخ پخش دومین برنامه اعلام نتایج که پرونده راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی را می‌بندد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

در برنامه امشب و فردا شب، پارسا سیمین‌مرام در رشته خوانندگی و با اجرایی دوزبانه، شاهرخ رضایی در رشته شعبده همراه با گروهش که مردانی سیاهپوش‌اند، سجاد اسماعیلی در رشته استندآپ کمدی، محمدرضا محمدی و گروهش با نام ضربان و محمد بازوپیشه در رشته سیرک با هم رقابت می‌کنند تا فردا شب مشخص شود هیات داوران «عصر جدید»، کدام اجراها را راهی مرحله آرای مردمی خواهند کرد.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->