اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->