حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

نورافکن از سوی سپاهانی‌ها جریمه می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۷۲۱۴
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
نورافکن از سوی سپاهانی‌ها جریمه می‌شود؟
امید نورافکن از ابتدای ورود به زمین در مصاف با استقلال عملکرد خوبی نداشت و تمام تمرکزش به سمت حواشی کشیده‌شده‌بود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاید اگر بازی استقلال و سپاهان روی روال عادی پیش می‌رفت امیر قلعه نویی هرگز تصمیم به تعویض امید نورافکن نمی‌گرفت، اما این بازیکن به حدی پرخاشگر شده بود که سرمربی اش را مجاب کرد از اصفهان دستور تعویض را به تهران بفرستد.
 
البته خیلی‌ها تعویض نورافکن را هم تصمیم نادرستی از سوی قلعه نویی می‌دانند و براین باورند که اگر این بازیکن در میدان بازی حضور می‌یافت شاید سپاهان آن شکست تلخ را تجربه نمی‌کرد و حتی برنده از میدان بازی با استقلال خارج می‌شد، اما چه سود که نورافکن کاری با تفکرات امیر قلعه نویی کرد که او راهی جز بیرون بردنش از میدان بازی نداشت.
 
حالا امیر قلعه نویی درحالی که می‌داند دربازی‌های آتی به امید نیاز دارد مردد مانده که درباره نورافکن چه تصمیمی بگیرد. اگر نورافکن از حضور درترکیب سپاهان محروم شود، سپاهان باز هم متضرر خواهد شد به این دلیل که نورافکن به لحاظ فنی بازیکن بسیار تاثیر گذاری است.
 
اگر هم نورافکن همچنان به بازی گرفته شود ممکن است دربازی‌های آینده به خصوص بازی تکراری درجام حذفی مقابل استقلال بازهم چنین رفتار‌هایی را تکرار کند. به هرحال ماجرای نورافکن برای خود سپاهانی‌ها هم دردسرساز شده است و شاید سروته قضیه درنهایت با یک جریمه مالی جمع شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->