دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

نورافکن تمدید کرد اما به شرط!

  • کد خبر: ۳۱۸۲۹
  • ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
نورافکن تمدید کرد اما به شرط!
پس از مذاکره موفق مدیران سپاهان و باشگاه شارلروا انتقال امید نورافکن نهایی شد و او پس از جلسه با مدیران این تیم، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امید نورافکن در حالی قرارداد جدید و طولانی مدتی با باشگاه سپاهان امضاء کرده که گفته می‌شد تیم سابق او استقلال هم قصد دارد با شارلروا مذاکره کرده و این بازیکن را به جمع آبی‌ها برگرداند.


شاید خیلی ها تعجب کردند که چرا کاپیتان تیم امید کشورمان برای تمدید 3 ساله قراردادش با سپاهان اصفهان عجله به خرج داده است.


امید نورافکن بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان است و پیش بینی می شود توسط این مربی دعوت و حتی به بازی گرفته شود.


اسکوچیچ دربرنامه " فوتبال برتر" و شبکه سوم سیما نیز از علاقه خودش به سبک بازی امید نورافکن حرف زد.
گفته می شود این هافبک جوان و جنگنده با رقم قابل ملاحظه ای قراردادش را با سپاهان تمدید کرده است که حرف درستی است.


نکته دیگر اما بندی است که امید نورافکن در قراردادش گنجانده مبنی براینکه درصورت رسیدن پیشنهاد خارجی و اروپایی بتواند با پرداخت مبلغ اندکی از سپاهان اصفهان جدا شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->