تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

بازنشستگان کشوری از ۱۸ مرداد به سفر‌های سلامت محور می‌روند؟

  • کد خبر: ۳۷۳۴۶
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
بازنشستگان کشوری از ۱۸ مرداد به سفر‌های سلامت محور می‌روند؟
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز سفر‌های سلامت محور بازنشستگان کشوری از عید غدیر خبر داد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفر‌های تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه‌های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گام برداشته شود.

تفاهم نامه ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری سلامت محور به بازنشستگان کشوری میان صندوق بازنشستگی کشوری و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با هدف آغاز سفر‌های سلامت محور یک روزه بازنشستگان کشوری به امضاء رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مرتضایی‌فرد، در جریان امضای این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت بازنشستگان تحت پوشش این صندوق، گفت: راهبرد جدید صندوق بازنشستگی کشوری امضای تفاهم‌نامه‌هایی است که ضمن ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی و گردشگری متنوع و مطلوب، هم زمان، سلامت‌محور نیز باشند.


مرتضایی فرد تصریح کرد: سفر‌های سلامت‌محور بازنشستگان با امضای این تفاهم‌نامه کلید خواهد خورد و امیدواریم در مراحل بعدی این سفر‌ها در کل کشور گسترش یابد.


وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سفر‌های تفریحی و به شکل گذشته در کشور امکان پذیر نیست و باید به سمت شیوه‌های جدید و مبتنی بر سلامت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گام برداشته شود.


وی تاکید کرد: دوره جدید سفر‌های صندوق بازنشستگی کشوری در قالب «سفر‌های سلامت‌محور» هم‌زمان با عید سعید غدیرخم آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امین عارف‌نیا مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: ارائه خدمت به بازنشستگان فرصتی ارزشمند و مغتنم است و خوشحالیم که با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی می‌توانیم از این پس در این حوزه به ارائه خدمت بپردازیم.


وی با اشاره به اهداف این موسسه در عرصه فرهنگ و هنر، توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی و گردشگری در کشور را از مهم‌ترین اهداف این موسسه برشمرد و گفت: این تفاهم‌نامه گام نخست در زمینه همکاری میان موسسه فرهنگ و هنر و صندوق بازنشستگی کشوری است.


عارف نیا یادآور شد: براساس این تفاهم‌نامه، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از مجتمع پذیرایی، اقامتی و تفریحی آدران در جاده چالوس و همچنین خدمات اقامتی هتل فرهنگ و هنر مشهد در قالب تور‌های یک‌روزه سلامت‌محور استفاده کنند.


وی ادامه داد: در این تور‌های یک روزه برنامه‌های متنوعی از جمله رویداد‌های فرهنگی و هنری تعریف شده است.
 
ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->