رفیق‌کشی در دیزباد

  • کد خبر: ۳۷۴۷
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
  • ۲
رفیق‌کشی در دیزباد
اختلاف میان ۲ جوان ۲۱ ساله که با یکدیگر دوست بودند، به قیمت جان یکی از آن‌ها تمام شد

سهیل دیبا - شام عروسی را که دادند، اطرافیان عروس و داماد را با دعای خیر به خانه جدیدشان بدرقه کردند. در میان شادی و شعف این عروسی که شامگاه دوشنبه در روستای دیزباد در جاده نیشابور برگزار شد، اتفاقی مرموز در جریان بود که ریشه در مشاجره 2جوان هم سن و سال داشت. هیچ کس فکر نمی کرد که این مشاجره ساده و یقه گیری در میانه مجلس به نزاعی خونین و مرگ بار منتهی شود.
مجلس تمام شده بود و میهمانان در حال خروج بودند که دوباره کینه های پیشین 2جوان در یک بزنگاه رخ نشان داد و آن ها با هم درگیر شدند و این بار نیز با وساطت اطرافیان دعوا تمام شد، اما خشم ناشی از آن در وجودشان همچون آتشی زیر خاکستر بود.
میهمان ها که رفتند، فضا اندکی آرام تر شده بود، اما در وجود 2جوان آشوب همچنان به پا بود تا جایی که خشم فروخفته افسارگسیخته تر از قبل به میدان آمد و این 2رفیق را دیگربار به جان هم انداخت. افراد زیادی اطراف آن ها نبودند که پادرمیانی کنند و آن ها بدون توجه به اینکه روزی با هم رفیق بوده اند، در هم پیچیدند. در یک لحظه ناگهان تیغه چاقویی در فضا درخشید و دستی بلند شد و بر بدن یکی از این جوانان فرو نشست. با فریاد دل خراش سوختم، سوختم جوانی که زخمی شده بود، نزاع پایان یافت و ضارب از صحنه گریخت.
یک بار دیگر عرصه با ازدحام روستاییان شلوغ شد و دقایقی بعد با حضور تکنیسین های اورژانس پزشکی، پیکر نیمه جان جوان مصدوم با آمبولانس به بیمارستان نیشابورمنتقل شد.
ساعتی بعد خبر مرگ جوان 21ساله در بی سیم ها پیچید و مأموران انتظامی با توجه به نزدیکی روستا به مشهد موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام کردند.
با دستور قاضی احمدی نژاد، گروهی از مأموران برای رسیدگی به پرونده راهی محل نزاع شدند و در همان دقایق نخست هویت ضارب مشخص و عملیاتی برای دستگیری این فرد آغاز شد. اهالی که از مرگ مصدوم آگاه شده بودند، برای دستگیری متهم به همکاری با پلیس پرداختند.
در نهایت ساعتی بعد ضارب در روستای دیزباد پیش از اینکه بتواند از روستا خارج شود، به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد.
قاضی احمدی نژاد که عملیات دستگیری متهم را هدایت می کرد، دستورات قضایی لازم را صادر کرد و بار دیگر به ضرورت حل و فصل اختلافات میان افراد پیش از رسیدن به درگیری های ناخواسته تأکید کرد؛ چرا که عامل بسیاری از پرونده های قتل اختلافات و نزاع های حل نشده قدیمی بوده که با رویارویی طرف های این اختلاف ها با یکدیگر، رنگ نزاع به خود گرفته و به قیمت جان یک یا چند شهروند تمام شدهاست..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کریم
Netherlands
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
لطفا بنویسید دیزباد پایین ، تا محل دقیق وقوع حادثه مشخص باشه و باعث سوء تفاهم نشه
عبدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
درسته دیزباد پایین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->