راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع پیروزی اصلی و نهایی با مستضعفان است
سرخط خبرها

ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در چهار استان سیل زده و محروم کشور

  • کد خبر: ۳۷۴۹۳
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در چهار استان سیل زده و محروم کشور
آستان قدس رضوی یک هزار شغل در چهار استان کم برخوردار کشور تا پایان امسال ایجاد می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: یک هزار شغل جدید در چهار استان سیل زده و محروم کشور توسط آستان قدس رضوی تا پایان سال ۹۹ ایجاد می‌شود.

او با اشاره به جزئیات اقدامات اشتغال زایی آستان قدس رضوی افزود: موضوع اشتغال زایی در مناطق محروم از جمله برنامه‌های مستمر آستان قدس رضوی است که در ۵ حوزه دامداری، زنبورداری، تولید گیاهان دارویی، پرورش بوقلمون و کشت نخیلات پیگیری می‌شود.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی به نحوه مشارکت آستان قدس رضوی با تولیدکنندگان محصولات دامی و کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: آستان قدس رضوی از طریق وام افراد را معرفی می‌کند و با واگذاری امکانات، آن‌ها کارشان را در حوزه‌های مذکور آغاز می‌کنند.

استادآقا بیان کرد: یکی از طرح‌های مستمر این بنیاد، ساخت جایگاه نگهداری دام در شهرستان سیل زده آق قلا است. تا دهه کرامت امسال ۶۰۰ واحد از این جایگاه‌ها ساخته شده و تا پایان امسال نیز ساخت این جایگاه‌ها همچنان ادامه خواهد یافت.

او با اعلام آمار برنامه‌های در دست اقدام این بنیاد تصریح کرد: یک هزار شغل جدید در حوزه‌های دامداری، زنبورداری، تولید گیاهان دارویی، پرورش بوقلمون و کشت نخیلات تا پایان سال ۹۹ در چهار استان سیل زده و محروم سیستان و بلوچستان، گلستان، لرستان و خوزستان ایجاد خواهد شد.

بنیاد کرامت رضوی با مشارکت دیگر نهاد‌های دست اندرکار امور اقتصادی آستان قدس رضوی، طرح‌های اشتغال زایی متنوعی را به بهره برداری رسانده است که افتتاح مجتمع پشتیبان اشتغال دام سبک در مشهد و سیستان و بلوچستان، افتتاح واحد‌های دامداری خانگی، تامین زیرساخت‌های گله داری و اهدای دام در استان‌های سیل زده از جمله این اقدامات هستند.
 
باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->