ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر+ جدول

  • کد خبر: ۳۷۶۴۵
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
برنامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر+ جدول
هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا شب آغاز می‌شود.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از فردا شب با ۲ بازی آغاز می‌شود.
 
در حساس‌ترین رقابت هفته، دو تیم شهرخودرو خراسان و استقلال تهران در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر خواهندرفت. هر دو تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارند. شهرخودرو و سهراب بختیاری‌زاده از ساعت ۲۰ فردا شب برای ثبت نخستین برد خود از زمان حضور سرمربی جدید به میدان می‌روند.
 
در آن سو اگر از غیبت آرش رضاوند فاکتور بگیریم، آبی‌ها که توانستند ابتدای این هفته سپاهان را شکست دهند، شرایط خوبی دارند. آن‌ها هم در جدول بر رده دوم تکیه زده‌اند و هم روحیه بالایی برای مصاف بزرگ دارند.
 
سپاهان هم فردا شب از ساعت ۲۰:۳۰ در اصفهان میزبان نساجی خواهدبود. سپاهان اگر می‌خواهد امتیازات از دست رفته هفته‌های اخیر را جبران کند باید ۹ امتیاز کامل بازی‌های باقی مانده را از آن خود کند.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
هرچند در ظاهر همه چیز آرام به نظر می‌رسد، اما مشخص است که رابطه سپاهان و قلعه نویی هیچ شباهتی به فصل قبل و ابتدای این فصل ندارد. آن‌ها در بهترین حالت ۳ هفته دیگر یکدیگر را تحمل خواهندکرد و بعد... خداحافظ!
 
تنها بازی جمعه شب را پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهندکرد. ذوبی که در دوران حضور یحیی گل محمدی به ۲ جام حذفی رسید، حالا در فصلی که با منصوریان آغاز کرد و با خارجی‌ها ادامه داد، برای بقا می‌جنگد. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب در آزادی برگزار خواهدشد.
 
بقیه دیدار‌های هفته بیست و هشتم، شنبه شب برگزار خواهدشد. در نخستین دیدار ماشین سازی در تبریز مقابل پارس به میدان می‌رود. تقابل سرمربی سابق پارس که این روز‌ها بعد از شکست دادن کرونا روی نیمکت ماشین می‌نشیند، از جذابیت‌های این هفته است. جدایی هومن افاضلی از پارس حرفه‌ای نبود و او که پیشنهاد ماشین را در جیب داشت، به بهانه رای کمیته انضباطی در خصوص غیبت استقلال مقابل پارس از جم راهی تبریز شد!
 
فولاد و سایپا در اهواز یکی به دنبال کسب سهمیه است و دیگری برای بقا می‌جنگد. شاهین و تراکتور نیز در بوشهر چنین شرایطی دارند.
 
پیکان نیز میزبان صنعت نفت است و گل گهر باید برای قطعی کردن بقای خود حتما در مسجدسلیمان از پس نفت این شهر برآید. تمامی این دیدار‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز خواهندشد.
 

جدول لیگ برتر فوتبال

 
برنامه رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر+ جدول
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->