نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

از فرصت یک روزه فیفا تا پول بلوکه شده پرسپولیس!

  • کد خبر: ۳۷۶۲۷
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
از فرصت یک روزه فیفا تا پول بلوکه شده پرسپولیس!
شرایط برای پرسپولیس لحظه به لحظه خطرناک‌تر می‌شود و فیفا فقط تا فردا به سرخپوشان فرصت داده تا پول برانکو را بدهند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس تا فردا فرصت دارند پول برانکو را به حساب این مربی کروات واریز کنند و گرنه احتمال محرومیت برای این باشگاه وجود دارد.
 
در اینباره شایعه عجیبی شنیده می‌شود که مسئولان این باشگاه تا الان نه آن را تائید کرده اند و نه تکذیب و مشخص نیست این شایعه چقدر صحت دارد.
 
خبرنگار شهرآرا کسب اطلاع کرده که یکی از مسئولان باشگاه مدعی شده بخشی از طلب برانکو را به حساب او در یکی از کشور‌های خارجی واریز کرده اند، اما این پول بلوکه شده است!
 
مشخص نیست این شایعه چقدر صحت دارد، اما اگر این اتفاق رخ داده باشد آن زمان باشگاه پرسپولیس دچار مشکلات بیشتری برای آزاد کردن این پول خواهد شد!
 
در بخشی از نامه فیفا صراحتا ذکر شده است: در صورتی که طرف مذکور در مهلت مقرر نتواند مدارک پرداخت خود را ارائه دهد، کمیته انضباطی فیفا در مورد پرونده تصمیمی خواهد گرفت.

این نامه فیفا که به فدراسیون فوتبال ارسال شده و از این فدراسیون خواسته شده در اختیار باشگاه پرسپولیس هم قرار گیرد، نشان می‌هد بر خلاف اظهارات مدیران پرسپولیس‌، اگر این باشگاه مدارک پرداخت مطالبات برانکو را برای فیفا ارسال نکرده باشد، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال آرایی را علیه پرسپولیس صادر خواهد کرد.
 
از فرصت یک روزه فیفا تا پول بلوکه شده پرسپولیس!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->