استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است تقدیر استاندار خراسان رضوی از برگزاری جشنواره نورنما در مشهد جام ورزشی رمضان شاخص‌ترین رویداد ورزشی مشهد است ویدئو| مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی نورنما و جشن بزرگ عیدانه در عرصه میدان شهدا مشهد در حال برگزاری است ساماندهی بیش از ۱۱۰۰ صندوق هوشمند فطریه در مشهد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد: بازدید بیش از ۷۰۰۰ نفر از باغ گل‌های مشهد فعالیت ۲۴ ساعته پارکینگ‌های مرکزی مشهد به مناسبت نماز عید فطر آمادگی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز عید فطر و روز طبیعت رئیس شورای اسلامی مشهد مقدس: تقویت همدلی و نشاط اجتماعی، دستاورد سفره‌های افطاری ساده است مشهد به جمع کلانشهر‌های دارای کراس‌اُور ریلی در جهان پیوست | اتصال خطوط قطار شهری در مشهد با ایجاد ایستگاه ویژه سه‌راهی جشنواره آیین و رسوم خراسان؛ پیوند تاریخ و فرهنگ سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز طبیعت اسکان موقت و اضطراری بیش از ۷۲ هزار نفر در مشهد تا ۹ فروردین ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: فرد حیوان‌آزار از کار تعلیق شد برپایی بیش از ۶هزار سفره افطاری ساده در ماه مبارک رمضان در مشهد
سرخط خبرها

ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷

  • کد خبر: ۳۸۸۷۹
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، ترافیک و حمل و نقل در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، ایجاد راهی آسان، کم هزینه و هوشمند، برای شناخت مسائل و مشکلات شهر، با مشارکت شهروندان و به دنبال آن، پیگیری برای حل این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره جایگاه رفیع ۱۳۷ در نگاه مدیران ارشد شهرداری و اینکه شهردار مشهد، درخواست‌های مردمی ۱۳۷ را، همانند دستور مستقیم خود، لازم الاجرا دانسته اند، افزود: در همین راستا، وقتی شهروندی از طریق یکی از درگاه‌های ۱۰ گانه ۱۳۷ با ما ارتباط برقرار و یکی از معظلات شهری را بازگو می‌کند، مجموعه مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که پاسخی مناسب ارائه نموده و در جهت حل مشکل در زمان مناسب، اقدام کند.
 

رمضانی فرخد بیان کرد: حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، دارای موضوعات متنوعی بوده که همواره درخواست‌های زیادی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که تنها در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست در این حوزه توسط شهروندان به ۱۳۷ اعلام شده است که ۶ هزار و ۶۲۴ درخواست در حوزه عمران و ۷۵۷ درخواست در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در این حوزه در مدت مشابه سال ۹۸، با سال جاری تقریبا برابر و تعداد آن هفت هزار و ۳۰۷ پیام بوده است که پنج هزار و ۸۸۱ درخواست در حوزه عمران و یک هزار و ۴۲۶ درخواست در حوزه ترافیک بوده است، یعنی در سال ۹۹، تعداد درخواست‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، به حدود نصف کاهش یافته است که نشان از موثر بودن پروژه‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این حوزه از جمله اجرای تقاطع‌های غیر همسطح، اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع‌ها و ... است.
برترین مناطق در انجام درخواست‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک ۱۳۷ معرفی شد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷، با تلاش پرسنل خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها امکان پذیر است در همین جهت، برای نشان دادن زحمات این قشر، اقدام به معرفی‌ترین‌های هر حوزه کرده ایم، مناطق دو، سه و ۹ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را با هزار و ۲۲۵، هزار و ۱۵۱ و ۶۸۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری داشته اند که در این حوزه، مناطق ثامن، یک و پنج، بهترین عملکرد در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را به ترتیب با ۶۰ درصد، ۵۴ درصد و ۴۴درصد کسب کرده اند.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق ۱۱، یک و ۹ بیشترین درخواست مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۱۱۹، ۱۰۹ و ۹۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری در سه ماهه نخست سال ۹۹ را داشته اند، اما مناطق ۶، هفت، ۱۰ و ثامن بهترین عملکرد را در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۴۸ درصد، ۴۰ درصد، ۳۹ درصد و ۳۹ درصد داشته اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->