جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه
سرخط خبرها

ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷

  • کد خبر: ۳۸۸۷۹
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ثبت ۷۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک در ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست مردمی در حوزه عمران، ترافیک و حمل و نقل در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ثبت شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، ایجاد راهی آسان، کم هزینه و هوشمند، برای شناخت مسائل و مشکلات شهر، با مشارکت شهروندان و به دنبال آن، پیگیری برای حل این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی با اشاره جایگاه رفیع ۱۳۷ در نگاه مدیران ارشد شهرداری و اینکه شهردار مشهد، درخواست‌های مردمی ۱۳۷ را، همانند دستور مستقیم خود، لازم الاجرا دانسته اند، افزود: در همین راستا، وقتی شهروندی از طریق یکی از درگاه‌های ۱۰ گانه ۱۳۷ با ما ارتباط برقرار و یکی از معظلات شهری را بازگو می‌کند، مجموعه مدیریت شهری وظیفه خود می‌داند که پاسخی مناسب ارائه نموده و در جهت حل مشکل در زمان مناسب، اقدام کند.
 

رمضانی فرخد بیان کرد: حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، دارای موضوعات متنوعی بوده که همواره درخواست‌های زیادی را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که تنها در سه ماهه نخست سال جاری، هفت هزار و ۳۸۱ درخواست در این حوزه توسط شهروندان به ۱۳۷ اعلام شده است که ۶ هزار و ۶۲۴ درخواست در حوزه عمران و ۷۵۷ درخواست در حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد درخواست‌های مردمی ثبت شده در این حوزه در مدت مشابه سال ۹۸، با سال جاری تقریبا برابر و تعداد آن هفت هزار و ۳۰۷ پیام بوده است که پنج هزار و ۸۸۱ درخواست در حوزه عمران و یک هزار و ۴۲۶ درخواست در حوزه ترافیک بوده است، یعنی در سال ۹۹، تعداد درخواست‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، به حدود نصف کاهش یافته است که نشان از موثر بودن پروژه‌ها و برنامه‌های اجرا شده در این حوزه از جمله اجرای تقاطع‌های غیر همسطح، اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع‌ها و ... است.
برترین مناطق در انجام درخواست‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک ۱۳۷ معرفی شد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷، با تلاش پرسنل خدوم شهرداری در مناطق و سازمان‌ها امکان پذیر است در همین جهت، برای نشان دادن زحمات این قشر، اقدام به معرفی‌ترین‌های هر حوزه کرده ایم، مناطق دو، سه و ۹ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را با هزار و ۲۲۵، هزار و ۱۵۱ و ۶۸۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری داشته اند که در این حوزه، مناطق ثامن، یک و پنج، بهترین عملکرد در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه عمرانی را به ترتیب با ۶۰ درصد، ۵۴ درصد و ۴۴درصد کسب کرده اند.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق ۱۱، یک و ۹ بیشترین درخواست مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۱۱۹، ۱۰۹ و ۹۰ پیام ثبت شده قابل پیگیری در سه ماهه نخست سال ۹۹ را داشته اند، اما مناطق ۶، هفت، ۱۰ و ثامن بهترین عملکرد را در انجام درخواست‌های مردمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک با ۴۸ درصد، ۴۰ درصد، ۳۹ درصد و ۳۹ درصد داشته اند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->