سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در هفته گذشته؛ ماسوله و بم زمین‌لرزه‌های ۴ و ۳/۲ ریشتری را تجربه کردند

  • کد خبر: ۳۸۸۹۲
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
در هفته گذشته؛ ماسوله و بم زمین‌لرزه‌های ۴ و ۳/۲ ریشتری را تجربه کردند
در هفته گذشته ۲ زلزله ۴ و ۴/۳ ریشتر به‌ترتیب در ماسوله استان گیلان و فراشبند استان فارس رخ داد، ضمن آنکه بم استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر را تجربه کرد. جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته را بررسی می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، ماسوله استان گیلان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ لرزید، ضمن آنکه در فراشبند استان فارس زلزله ۴.۳ به ثبت رسید. علاوه بر آن در جزیره خارک استان بوشهر زلزله‌ای با بزرگی ۳.۶ رخ داد و در بم استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ به ثبت رسید. جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۱۸مرداد
در بابامنیر استان فارس زلزله ۲.۵، سرخون استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۵، انارک استان اصفهان زلزله ۲.۷، لالی استان خوزستان زلزله ۲.۷، سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و تسوج استان آذربایجان شرقی زلزله ۲.۹ رخ داد.

ترکمانچای استان آذربایجان شرقی با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۴ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری ترکمانچای، ۲۵ کیلومتری ترک و ۲۷ کیلومتری سراب این استان بوده است.

یکشنبه ۱۹مرداد
بهاباد استان یزد با زلزله‌ای به بزرگی ۳.۵ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۸ کیلومتری بهاباد، ۶۷ کیلومتری ساغند و ۷۲ کیلومتری بافق این استان بوده است.

راور استان کرمان زمینلرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۴ کیلومتری راور، ۴۶ کیلومتری هجدک و ۴۸ کیلومتری کیانشهر این استان گزارش شد.

در خانه زنیان استان فارس زلزله ۲.۷، باشت استان کهگیلویه و بویر احمد زلزله ۲.۸ و در انبار الوم استان گلستان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

دوشنبه ۲۰مرداد
زرند استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ در عمق ۶ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۱ کیلومتری زرند، ۱۸ کیلومتری خانوک و ۲۸ کیلومتری یزدانشهر این استان بوده است.

فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ در عمق ۱۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این زلزله در ۱۶ کیلومتری فاریاب استان کرمان و ۳۵ کیلومتری زیارتعلی و ۴۳ کیلومتری سرگز استان هرمزگان گزارش شد.

در لاله‌زار استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ رخ داد که عمق آن در ۱۰ کیلومتری و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۶ کیلومتری لاله‌زار، ۲۷ کیلومتری بزنجان و ۳۰ کیلومتری بافت این استان بوده است.

در شهمیرزاد استان سمنان زلزله ۲.۷، سیلوانه استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۹، اهر استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۵، قطور استان آذربایجان غربی زلزله‌های ۲.۹ و ۲.۵، سیرچ استان کرمان زلزله ۲.۷، قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ و راور استان کرمان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

آبگرم استان قزوین با زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ در عمق ۱۲ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۷ کیلومتری آبگرم و ۲۷ کیلومتری آوج استان قزوین و ۳۶ کیلومتری دمق استان همدان گزارش شد.

در جزیره خارک استان بوشهر زلزله‌ای با بزرگی ۳.۶ رخ داد که عمق آن در ۹ کیلومتری و کانون این رخداد در ۵ کیلومتری جزیره خارک، ۶۵ کیلومتری بندر ریگ و ۶۶ کیلومتری بوشهر این استان به ثبت رسید.

سه شنبه ۲۱مرداد
در راور استان کرمان زلزله ۲.۶، ایذه استان خوزستان زلزله ۲.۷، نالوس استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۷، نجف شهر استان کرمان زلزله ۲.۶، اسالم استان گیلان زلزله ۲.۵ و در کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۹ رخ داد.

ماسوله استان گیلان زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ را تجربه کرد که عمق آن در ۱۰ کیلومتری و کانون آن در ۴ کیلومتری ماسوله استان گیلان و ۲۲ کیلومتری چورزق و ۲۳ کیلومتری آب بر استان زنجان گزارش شد.

فراشبند استان فارس با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۲۲ کیلومتری فراشبند استان فارس و ۳۰ کیلومتری بوشکان و ۳۹ کیلومتری شنبه استان بوشهر گزارش شد.

در تخت استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ در عمق ۱۷ کیلومتری به ثبت رسید که رومرکز این زمین‌لرزه در ۲۲ کیلومتری تخت، ۲۵ کیلومتری قلعه قاضی و ۳۴ کیلومتری سرگز این استان بوده است.

چهارشنبه ۲۲مرداد
در خانه زنیان استان فارس زلزله ۲.۸، بندر گناوه استان بوشهر زلزله ۲.۷، اسفراین استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵، همت آباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و در بجنورد استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

در بم استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۷ کیلومتری بم، ۱۱ کیلومتری بروات و ۳۰ کیلومتری نظام‌شهر این استان گزارش شد. زلزله ۲.۹ از دیگر رخداد‌های لرزه‌ای این منطقه است.

بردخون استان بوشهر با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون رومرکز آن در ۲۸ کیلومتری برد خون، ۴۵ کیلومتری کاکی و ۵۷ کیلومتری آبدان این استان گزارش شد.

پنج شنبه ۲۳مرداد
در شوسف استان خراسان جنوبی بعد از زلزله ۲.۶، زلزله دیگری با بزرگی ۳.۲ در عمق ۵ کیلومتری رخ داد و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۰ کیلومتری شوسف، ۳۴ کیلومتری نهبندان و ۸۷ کیلومتری در این استان گزارش شد.

در خورموج استان بوشهر زلزله ۲.۸ و دوزین استان گلستان زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

ازگله استان کرمانشاه با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۰ کیلومتری ازگله استان کرمانشاه و ۳۵ کیلومتری حلبچه عراق بوده است.

جمعه ۲۴مرداد
در کوهبنان استان کرمان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->