سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زلزله گیلانغرب تاکنون خسارتی نداشته است

  • کد خبر: ۳۸۱۱۵
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
زلزله گیلانغرب تاکنون خسارتی نداشته است
زلزله ۵.۱ ریشتری ظهر امروز یکشنبه که حوالی این شهرستان را لرزاند تاکنون خسارت مادی و جانی نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار گیلانغرب گفت: زلزله ۵.۱ ریشتری ظهر امروز یکشنبه که حوالی این شهرستان را لرزاند تاکنون خسارت مادی و جانی نداشته است.

 

«کوروش محمودیان» افزود: به محض وقوع زلزله امروز گروه‌های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون گروه‌های ارزیاب در منطقه حضور دارند و ستاد مدیریت بحران نیز در آماده باش کامل به سر می‌برند.

 

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: با توجه به تداوم پس لرزه‌ها پس از زلزله بزرگ آبان ۹۶ و همچنین زلزله چهارم آذر پارسال، ستاد مدیریت بحران در این منطقه به طور دایم در آماده آباش کامل به سر می‌برد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۱ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) و در عمق هشت کیلومتری ساعت ۱۳ و ۴۶ دقیقه و  ۱۹ثانیه امروز یکشنبه شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین  را لرزاند.

 

از زمان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶ تاکنون بیش از ۶ هزار بار استان کرمانشاه لرزیده است.

 

در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ تلفات جانی نداشتیم ولی ۷۷۱ نفر دچار جراحت سطحی شدند.

 

بر اثر این زمین لرزه ۶۰۰ واحد مسکونی در مناطق غربی استان کرمانشاه تخریب و سه هزار و ۵۰۰ واحد هم نیاز به تعمیر پیدا کردند.


بیشتر بخوانید: زلزله ۵/۱ ریشتری كرمانشاه حوالی گيلانغرب را لرزاند

                          ۲ روستا درگیر زلزله درگیلانغرب | اعزام ۳ آمبولانس به محل زلزله


این زلزله پس لرزه زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته بود که در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

 

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->