سرخط خبرها

امکان مشارکت هیئت‌های مذهبی و اصناف برای فضاسازی شهر در محرم

  • کد خبر: ۳۹۴۷۹
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
امکان مشارکت هیئت‌های مذهبی و اصناف برای فضاسازی شهر در محرم
فضاسازی شهر در ایام محرم ، هر سال بدون مشارکت مردمی و توسط شهرداری مشهد صورت می‌پذیرفت اما به گفته معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات خراسان رضوی، امسال این منع برداشته شده است و هیئت‌های مذهبی و اصناف می‌توانند در فضاسازی شهر برای محرم مشارکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل سازمان تبلیغات خراسان رضوی در نشست خبری صبح امروز، ۲۸ مرداد، که برای تشریح دستورالعمل‌های عزاداری محرم در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شده بود، از تفاوت در نحوه فضاسازی شهر برای محرم امسال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام همتی‌فر در این راستا از برگزاری جلساتی با شهرداری مشهد در راستای فضاسازی شهر و محتوای بیلبوردها و تابلوهای شهری سخن گفت.
به گفته او در این جلسات پیشنهادهایی برای محتوای بیلبوردها و تابلوهای شهری به شهرداری مشهد ارائه شده است، اما تصمیم نهایی را برای تعیین محتوا، روابط‌عمومی شهرداری مشهد می‌گیرد.
حجت‌الاسلام همتی‌فر در بخشی دیگر از سخنانش به فضاسازی شهر در ایام محرم اشاره کرد و افزود: برخلاف سال‌های گذشته که هیئت‌های مذهبی از فضاسازی شهر در ایام محرم منع بودند، امسال این منع برداشته شده است. بر این اساس هیئت‌های مذهبی و اصناف می‌توانند در سیاه‌پوش‌کردن فضای شهری مشارکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->