جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اعلام برنامه‌های محرمی صداوسیمای خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۹۸۰۲
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
اعلام برنامه‌های محرمی صداوسیمای خراسان رضوی
مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی از تهیه و پخش برنامه‌های متنوع با محور دهه اول محرم خبر داد.
گروه فرهنگ شهرآرانیوز؛ مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی از تهیه و پخش برنامه‌های متنوع با محور دهه اول محرم خبر داد.
محسن نصرپور گفت: امسال نیز مانند سال‌های پیش رسانه استانی با بهره‌گیری از طرح‌های ویژه به انعکاس این واقعه مهم تاریخ اسلام می‌پردازد. اما آنچه برنامه‌های امسال را نسبت به سال‌های دیگر متمایز ساخته، شرایط خاص حاکم بر کشور و جهان به‌دلیل شیوع ویروس کروناست که شکل برگزاری این مراسم را متفاوت کرده است. صداوسیمای خراسان رضوی با هدف همراهی دل‌های عاشقان با کاروان حضرت سیدالشهدا (ع) از یک‌سو و رعایت شرایط جدید کشور و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از سویی دیگر تلاش دارد تا از کنار بارگاه ملکوتی و منور ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) با ترویج زیارت از راه دور، هر خانه را یک حسینیه کند و با بهره‌گیری از کارشناسان و سخنرانان و وعاظ برجسته کشور محرمی به‌یادماندنی را رقم بزند.

وی ادامه داد: سیمای خراسان رضوی برنامه‌های مناسبی را تدارک دیده است که برنامه شاخص «مرثیه آفتاب» به‌تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام کاظمیان‌پور در ۱۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به‌صورت زنده مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت امام‌رضا (ع) را منعکس می‌کند و از سایر شبکه‌های ملی و استانی نیز پخش می‌شود. این برنامه در دهه اول محرم هر شب به‌مدت ۶۰ دقیقه و در صبح روز‌های تاسوعا و عاشورا به‌مدت ۱۲۰ دقیقه مراسم عزاداری در حرم مطهر را منعکس می‌کند. همچنین برنامه‌های «بامداد» در ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی آرمین رهبر، «عطر عاشقی» در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی محسن افکاری، «در سوگ آفتاب» در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی زنده‌جانی و حجت‌الاسلام رمضان‌نژاد، «آیین اذن عزا» به‌مدت ۶۰ دقیقه به‌تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام کاظمیان‌پور، «شام غریبان حسین (ع)» در ۶۰ دقیقه به‌تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام کاظمیان‌پور با بهره‌گیری از انواع تجهیزات و امکانات فنی و حرکتی، مراسم شام غریبان حرم مطهر را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. مقرر شده است این برنامه از سایر شبکه‌های ملی و استانی پخش شود. همچنین مستند‌های علمی، خبری، مستند فدیشه که به برگزاری بزرگ‌ترین مراسم تعزیه‌خوانی در کشور می‌پردازد و فیلم بلند داستانی میراث و نماهنگ بامداد از سیمای خراسان رضوی به مناسبت این ایام آماده پخش است.
 


صدای محرم از صدای مرکز خراسان رضوی

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی به برنامه‌های تولیدشده در معاونت صدای مرکز خراسان رضوی اشاره و از ۱۶ برنامه حسینیه‌ای بزرگ و با محتوایی غنی برای مخاطبان خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه «صبح روز دهم» به‌مدت ۱۲۰ دقیقه در صبح روز عاشورا به‌صورت زنده مراسم عزاداری حرم مطهر رضوی را پوشش می‌دهد. این برنامه از سایر شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد. ویژه‌برنامه «سمت علقمه» به‌مدت ۱۲۰ دقیقه در صبح روز تاسوعا به انعکاس مراسم عزاداری حرم مطهر رضوی می‌پردازد که مقرر شده است این برنامه نیز از سایر شبکه‌های ملی و استانی پخش شود. «صبح‌بخیر خراسان» در ۷ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای، «شهرما» در ۳ برنامه ۱۰ دقیقه‌ای، «هیچ‌جا خونه نمی‌شه» در ۷ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای، «حسینیه دل» در ۱۲ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای، «شب‌های محرم» در ۱۱ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای، «صدای زائر» در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، «لحظه‌های آسمانی» در ۱۲ قسمت ۵ دقیقه‌ای، «قرار انقلاب» در یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای، «مردم و مسئولان» در یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای، «گامی به‌سوی رشد» در ۷ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای، «کرمانجی» در ۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای، «دور تند» در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و «دهکده» در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به روی آنتن صدای خراسان رضوی می‌روند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->