نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خواهران منصوریان در رقابت‌های MMA/سهیلا هم از ووشو کناره گیری می‌کند؟

  • کد خبر: ۳۹۸۸۹
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
خواهران منصوریان در رقابت‌های MMA/سهیلا هم از ووشو کناره گیری می‌کند؟
این طور که مشخص است خواهران منصوریان قصد دارند در رقابت‌های بین المللی MMA حضور یابند.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار کشورمان که چند روز پیش با محرومیت ۲۰ ماه از سوی فدراسیون ووشو مواجه شده بود حالا به نظر می‌رسد قصد دارد راهی رقابت‌های MMA شود. او با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دودینسکی میگه: کلید اصلی شاد بودن دانستن اینکه شما قدرت دارید انتخاب کنید که چه چیزی را بپذیرید و چه چیزی را رها کنید، است. من هم امروز با امضا کردن قرارداد بین المللی انتخاب کردم که به عنوان اولین زن مسلمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی شرکت کنم، منتظر خبر‌های خوب باشید.»

خواهران منصوریان که همه جا باهم هستند گویا در MMA هم قصد ندارند یکدیگر را تنها بگذارند برای همین الهه منصوریان دیگر ووشوکار کشورمان هم در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «امروز من با یک کمپانی بین المللی قرارداد امضا کردم. طبق این قرارداد برای اولین بار به عنوان یک زن مسلمان و با حجاب کامل اسلامی در مسابقات بین المللی آزاد حضور پیدا خواهم کرد. منتظر خبر‌های بیشتر باشید.»

سهیلا منصوریان نیز که همچون شهربانو خواهر بزرگترش با محرومیت از سوی فدراسیون ووشو مواجه شده و ۸ ماه از این رشته دور خواهد ماند، نوشته است: «درود فراوان به همه دوستان عزیزم، چارلی چاپلین معتقد بود که خوشبختی فاصله بین دو بدبختی است. امروز بعد از گذشت روز‌های سخت اتفاقات خوبی در سطح بین المللی برای من افتاد و قرارداد کاری امضا کردم که باعث خوشحالی من شد. خبر‌های خوبی در راه هستند منتظر باشید.»

خواهران منصوریان درصفحات اینستاگرام شان حرفی از رقابت‌های MMA نزده اند و فقط گفته اند که به عنوان اولین زن مسلمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی حضور پیدا خواهند کرد، اما مشخص است که مسیر آن‌ها تغییر کرده البته شهربانو قبلا هم گفته بود بعد از خداحافظی از ووشو راهی رقابت‌های MMA خواهد شد و حدس زدن اینکه الان خواهران منصوریان در چه رقابت‌های بین المللی قصد دارند حضور یابند کار چندان سختی نیست.

اما نکته جالب الهه منصوریان است که برعکس دو خواهر دیگر از سوی فدراسیون ووشو با محرومیت مواجه نشده، اما گویا او هم قصد دارد با خواهرانش همراه شود و همانطور که هر سه با هم به ووشو آمدند حالا راهی MMA خواهند شد و این یعنی اینکه احتمال دارد سهیلا هم از حضور در ووشو کناره گیری کند.

شاید این حرکت او هم نوعی اعتراض به محرومیتی باشد که فدراسیون برای خواهرانش در نظر گرفته است. اگرچه الهه بعد از انتشار محرومیت شهربانو و سهیلا سکوت کرد و نظری در این باره نداد، اما الان به نظر می‌رسد با این حرکت و همراهی کردن خواهرانش ثابت کرد که در کنار آنهاست و احتمال دارد از ووشو کناره گیری کند!

پیش از این از ایران ورزشکاران مرد همچون امیر علی اکبری در رقابت‌های MMA حضور داشته اند و خوش هم درخشیده اند، اما این برای بار اول است که از ایران زن ورزشکاری در این رقابت‌ها حضور می‌یابد. گویا تا کنون زن مسلمان با حجاب اسلامی هم در این رقابت‌ها حضور نداشته و برای اولین بار است که این ۳ خواهر می‌خواهند با حجاب اسلامی در MMA حاضر شوند.

البته همانطور که گفتیم آن‌ها به صورت رسمی اعلام نکرده اند، اما شرکت طرف قرارداد آن‌ها همان شرکتی است که با امیرعلی اکبری، مهدی برقی، مسعود صفری، حسن فخرالدینی و علی فولادی هم قرارداد امضا کرده و همه آن‌ها هم راهی رقابت‌های MMA شده اند.

خواهران منصوریان در رقابت‌های MMA/سهیلا هم از ووشو کناره گیری می‌کند؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->