«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

افزایش رضایت شهروندان مشهد از پارک‌های حاشیه‌ای

  • کد خبر: ۳۹۹۴۰
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
افزایش رضایت شهروندان مشهد از پارک‌های حاشیه‌ای
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، موضوع افزایش رضایت عمومی شهروندان از سیستم پارک‌های حاشیه‌ای پیوسته مدنظر بوده و نقش پارکبانان در این افزایش رضایتمندی کاملا محسوس است.
مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد و تقدیر از پارکبانان امانت‌دار این مجموعه، اظهارکرد: شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی که پیشتر با عنوان الیت از آن یاد می‌شد، سالهاست که با شهروندان ارتباط مستقیمی دارد و پارکبانان هم در خط مقدم این ارتباط قرار دارند و لذا نوع تعامل و برخورد آن‌ها با مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بهاروند در ادامه گفت: امانتداری پارکبانان موضوعی بسیار ارزشمند است و امیدواریم درس و سرمشقی برای همه ما باشد چراکه فراتر از وظیفه خود و براساس حس نوع‌دوستی ایفای نقش داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، موضوع افزایش رضایت عمومی شهروندان از سیستم پارک‌های حاشیه‌ای پیوسته مدنظر بوده و خوشبختانه قدم‌های ارزشمند و موفقی هم در این جهت انجام شده است؛ در کنار سیاست‌گذاری‌ها و رویکرد‌های مدیریتی، نقش پارکبانان در این افزایش رضایتمندی کاملا محسوس است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->