سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

داورزنی: خوش‌خبر حداقل تا المپیک سرپرست تیم ملی والیبال است

  • کد خبر: ۴۰۰۲۲
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
داورزنی: خوش‌خبر حداقل تا المپیک سرپرست تیم ملی والیبال است
با وجود اینکه این روز‌ها گفته می‌شود وضعیت سرپرست تیم ملی والیبال مشخص نیست و حتی صحبت از قهر و جدایی شنیده می‌شود، اما رئیس فدراسیون همه آن‌ها را تکذیب می‌کند و می‌گوید خوش خبر همچنان سرپرست تیم است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرپرست تیم ملی والیبال در یک دهه اخیر کسی نبوده بجز امیر خوش خبر، فردی که از بیرون والیبال آمد، اما توانست خیلی زود با بازیکنان والیبال ارتباط برقرار کند به طوریکه حالا همه حرف از رابطه پدر و پسری آن‌ها می‌زنند. اما از اردیبهشت ماه خوش خبر محل فدراسیون را ترک و به وزارت ورزش رفته است.

او کارمند وزارت ورزش است و هر ساله حکم ماموریت خود را برای حضور در تیم ملی والیبال تمدید می‌کند و برای همین همیشه در فدراسیون مستقر بود، اما امسال ماموریت خوش خبر تمدید نشده و در جلسه مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم حضور نداشته است برای همین از گوشه و کنار شنیده می‌شود که احتمال دارد رئیس فدراسیون بخواهد سرپرست تیم ملی را هم تغییر دهد.

از محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره وضعیت سرپرست تیم ملی جویا شدیم و او هم گفت: امیر خوش خبر سرمایه ماست و سال‌ها برای تیم ملی والیبال زحمت کشیده است برای همین مطمئن باشید حداقل تا المپیک توکیو همراه تیم ملی خواهد بود.
 
کار تیم ملی شروع شود، فعالیت خوش خبر هم در فدراسیون آغاز خواهد شد. این شایعاتی که مطرح می‌شود درست نیست و ما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا تیم ملی را به دور از حاشیه برای رقابت‌های المپیک آماده کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->