بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

عبادی‌پور:ملیتم را عوض نکرده‌ام/با افتخار برای والیبال ایران بازی می‌کنم

  • کد خبر: ۴۰۳۳۰
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
عبادی‌پور:ملیتم را عوض نکرده‌ام/با افتخار برای والیبال ایران بازی می‌کنم
مدیر باشگاه اسکرا و مسئولان فدراسیون والیبال لهستان به مناسبت ۹۰ سالگی باشگاه اسکرا، به میلاد عبادی پور، بازیکن ایرانی تیم اسکرا تابعیت لهستانی اعطا کردند و این موضوع باعث به وجود آمدن حواشی شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چند روز گذشته بحث تابعیت میلاد عبادی پور ملی پوش خوب والیبال کشورمان باعث به وجود آمدن حواشی شد و یک عده تصور کردند این بازیکن قصد دارد از این پس برای تیم ملی لهستان به میدان رود. اما میلاد عبادی پور این موضوع را تکذیب و درباره آن گفت: یک عده اشتباه برداشت کرده اند کسی که ملیتش را عوض می‌کند می‌تواند در تیم ملی کشور دیگری بازی کند، ولی من ملیتم را عوض نکردم بلکه تابعیت به من داده شده است. در واقع من سیتی زن کشور لهستان شده ام که فکر می‌کنم خیلی از ورزشکاران و هنرمندان در حال حاضر دو پاسپورت دارند آنهم بیشتر برای مسافرت هاست که دیگر مشکل ویزا نخواهیم داشت و راحت‌تر می‌توانیم سفر کنیم. من خودم می‌خواهم در اروپا زندگی کنم و اینگونه رفت و آمد برایم آسان‌تر خواهد شد.

او در ادامه گفت: یکسری از بازیکنان ملیت خود را عوض کرده و برای کشور دیگری بازی می‌کنند، اما من ملیتم را عوض نکرده ام و فرزند ایران و ارومیه هستم و برای تیم ملی والیبال ایران با افتخار هم بازی خواهم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->