نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

دربی بزرگ جام حذفی در همان تاریخ قبلی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۴۰۰۹۶
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
دربی بزرگ جام حذفی در همان تاریخ قبلی برگزار می‌شود
با‌ وجود همه مخالفت‌ها، بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی، چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ روز چهارشنبه، پنجم شهریور، در یکی از دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به‌مصاف هم می‌روند. از روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر لغو شهرآورد به گوش می‌رسید، ولی هرگز به‌صورت رسمی اعلام نشد این درخواست لغو شهرآورد ازسوی کدام تیم است، ولی به نظر می‌رسید فرهاد مجیدی خواستار لغو این بازی بوده است. حتی در‌این‌زمینه نیز گفته می‌شود فرهاد مجیدی با سرمربی رقیب تماس تلفنی طولانی‌مدتی داشته و از گل‌محمدی درخواست لغو این دیدار را کرده است. ظاهرا فرصت کم برای شروع نقل‌و‌انتقالات و ارائه لیست آسیایی در ۹ شهریور و سپس ازسرگیری مجدد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، دلایل فرهاد برای پیشنهاد لغو این دیدار بوده است.
 
در‌حالی‌که زمزمه‌هایی مبنی‌بر موافقت گل‌محمدی با لغو شهرآورد شنیده می‌شد، هواداران پرسپولیس فشار زیادی به یحیی گل‌محمدی وارد کردند و از وی خواستند که زیر بار این توافق نرود، چرا‌که شرایط سرخ‌پوشان به‌مراتب بهتر از رقیب است و شانس بالایی برای پیروزی در این بازی خواهند داشت. هواداران پرسپولیس تأکید کردند اگر گل‌محمدی این توافق را بپذیرد، عملا به استقلال کمک کرده است؛ هر‌چند سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی‌اش با سرمربی رقیب، موافقت خود برای به‌تعویق‌افتادن شهرآورد را اعلام کرده بود، اما پس از هجمه‌ای که از‌سوی هواداران تیمش علیه او شکل گرفت، ناچار به عقب‌نشینی شد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود با عنوان «بنا به دلایلی تعویق بازی پیشنهاد شد، ولی با دلایلی دیگر دربی انجام خواهد شد»، تعویق‌افتادن شهرآورد را لغو و بر برگزاری این بازی در روز چهارشنبه تأکید کرد.


سهیل مهدی: طبق برنامه عمل می‌کنیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تاکنون هیئت‌رئیسه سازمان لیگ نظری درباره تعویق شهرآورد به ما اعلام نکرده است. سهیل مهدی درباره آخرین وضعیت برگزاری شهرآورد در نیمه‌نهایی جام حذفی و احتمال لغو این بازی با توجه به درخواست ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تاکنون تصمیمی برای لغو بازی از‌سوی هیئت‌رئیسه سازمان لیگ اتخاذ نشده است و به‌همین‌دلیل ما برنامه خودمان را پیگیری می‌کنیم. سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه با توجه به ارسال نامه کتبی از‌سوی باشگاه استقلال و همچنین درخواست پرسپولیسی‌ها، آیا احتمال تعویق این بازی وجود دارد، گفت: من درباره لغو بازی تصمیم‌گیرنده نیستم؛ زیرا کمیته مسابقات تنها مسئول برگزاری بازی است و هیئت‌رئیسه سازمان لیگ هم تاکنون نظر خود را برای لغو بازی به ما اعلام نکرده است.


شهرآورد قطعا به تعویق نمی‌افتد!

امیرحسین روشنک درباره درخواست سرمربیان استقلال و پرسپولیس مبنی‌بر تعویق زمان برگزاری شهرآورد پایتخت در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: باشگاه استقلال تهران نامه‌ای رسمی ارسال کرد که جلسه‌ای را بابت آن در سازمان لیگ داشتیم. با‌این‌حال باشگاه پرسپولیس به‌طور شفاهی چنین درخواستی را مطرح کرد. مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی تأکید کرد: قطعا با تعویق زمان برگزاری شهرآورد در زمان دیگر مخالف هستیم و این موضوع را به مسئولان هر ۲ باشگاه نیز اعلام کردیم.
 
وی درباره دلایل موافقت‌نکردن با تعویق زمان برگزاری بازی بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی تأکید کرد: به‌هر‌حال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم که امکان تغییر در آن با توجه به تقویمی که تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شروع فصل آینده لیگ برتر دارند، امکان‌پذیر نیست. روشنک تصریح کرد: اگر نتوانیم الان بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال را برگزار کنیم، دیگر فرصتی نخواهیم داشت تا جام حذفی را برگزار کنیم. نمی‌توانیم به تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان بگوییم که خودشان را در تعطیلات، آماده نگه دارند تا استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان بازگردند و بازی را در دوران بدن‌سازی آن‌ها برگزار کنیم. مسئول مسابقات جام حذفی درباره برنامه‌ریزی زمان برگزاری فینال در تاریخ ۱۳شهریورماه یادآور شد: آقای اسکوچیچ در ابتدا مخالف بود، اما لغو فیفادی باعث شد تا فینال را در تاریخ اعلامی برنامه‌ریزی کنیم تا برگزار شود. روشنک راجع به محل برگزاری دیدار فینال اعلام کرد: قرار است ظرف ۲ روز آینده به شیراز برویم تا از چمن استادیوم پارس بازدید کنیم. گزینه اول، این ورزشگاه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->