تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه
سرخط خبرها

نوبخت: از سرمایه‌گذاری ترکیه استقبال و حمایت می‌کنیم

  • کد خبر: ۴۰۲۵۹
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
نوبخت: از سرمایه‌گذاری ترکیه استقبال و حمایت می‌کنیم
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از اینکه کشور دوست و برادر ما ترکیه و سرمایه گذاران شریف و کوشای آن برای فعالیت مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه اقدام می‌کنند استقبال می‌کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری خارجی از ترکیه در شهرک صنعتی کاسپین، افزود: به عنوان عضوی از هیات دولت به این سرمایه گذاران خوشامد گفته و تلاش می‌کنیم زمینه را برای فعالیت آن‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: شرکت‌ ای جی تی با توجه به سابقه حضور در عرصه صنعت قطعا می‌تواند از امکانات موجود در استان قزوین برای فراوری تولیدات به نحو شایسته استفاده کند.

نوبخت گفت: حضور مسوولان ملی در استان‌ها به ویژه در مجموعه‌های صنعتی برای دیدن و شنیدن مشکلات تولید است تا تمام توان خود را برای رفع آن‌ها به کار گیرند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در سفر قبلی خود به قزوین از موانع مالیاتی در یک شرکت طرح مساله شد و فرض و وظیفه ما بود که به عنوان مسوول سازمان برنامه و بودجه کشور این مانع را رفع کنیم.

نوبخت افزود: خرسندیم که امروز این مانع برای شهرک صنعتی کاسپین رفع شده است و برای این واحد تولیدی نیز موانعی در مباحث گمرکی وجود دارد که در بازگشت از استان آن‌ها را مرتفع می‌کنیم.

معاون رییس جمهوری افزود: وظیفه داریم همه نوع حمایت‌های قانونی را نسبت به این شرکت داشته باشیم تا برای اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در قزوین و کشور اقدام کنیم.

وی گفت: از نماینده عالی دولت و نمایندگان مردم قزوین در مجلس نیز دعوت می‌کنیم نظارت و پیگیری خود را به قصد حمایت از واحد‌های تولیدی که در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید به ویژه در سالی که به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده به کار گیرند.

نوبخت افزود: امیدواریم که در سفر‌های بعدی شاهد افتتاح فاز‌های بعدی این شرکت در ایران باشیم.

شرکت‌ ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با ۴۰ میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برای ۱۵۰ نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->