سرخط خبرها

بن افلک دوباره نقاب «بتمن» را به‌صورت خواهد زد

  • کد خبر: ۴۰۲۹۱
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
بن افلک دوباره نقاب «بتمن» را به‌صورت خواهد زد
بن‌افلک یا بنجامین جیزا افلک بولدت، پیش از این در سال ۲۰۱۶ در فیلم بتمن علیه سوپرمن و در سال ۲۰۱۷ در فیلم لیگ عدالت ایفاگر نقش این ابرقهرمان خیالی شده بود. او حالا دوباره قرار است ردای بتمن بر تن کند و به جنگ پلیدی‌ها و زشتی‌ها برود.
شهرآرانیوز - لباس و نقاب و شنلی که بر تن دارد، او را شبیه خفاش کرده است، اما برخلاف ظاهرش، دنبال این است که بتواند عدالت را اجرا کند و به‌دنبال مبارزه با تبهکاران و مجرمان است. بتمن شخصیت خیالی و ابرقهرمان محبوب خیلی‌ها که زمانی فقط در کتاب‌های کمیک آمریکایی پیدا بود، حالا، اما پایش به فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی و انیمیشن‌ها و بازی‌های دیجیتالی هم باز شده است و یکی از شخصیت‌های فانتزی و محبوب به‌ویژه برای نوجوان‌هاست.
 
شخصیتی که برخلاف دیگر ابرقهرمان‌ها، قدرت مافوق بشر یا یک توانایی عجیب‌وغریب ندارد و فقط به مهارت‌های بدنی، توانایی‌های فیزیکی و هنر‌های رزمی‌اش اکتفا می‌کند. بتمن لقب‌های دیگری مثل مبارز شنل‌پوش، شوالیه تاریکی و بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا را هم دارد. شاید نقاب سیاه بتمن در گذشته تاریک او ریشه داشته باشد، یعنی زمان کودکی او و وقتی که پدر و مادرش مقابل چشمان او به قتل رسیدند و او درست از همان زمان سوگند می‌خورد از تبهکاران و جنایتکاران انتقام بگیرد و بشود مجری عدالت. او حالا به‌علت شخصیت عدالت‌دوست و مبارز خود، یکی از نماد‌های فرهنگ آمریکا هم محسوب می‌شود.

لباس بتمن حالا به تن بن‌افلک هم خوش نشسته است و خیلی‌ها احتمالا با شنیدن نام این ابرقهرمان یاد او بیفتند. بن‌افلک یا بنجامین جیزا افلک بولدت، پیش از این در سال ۲۰۱۶ در فیلم بتمن علیه سوپرمن و در سال ۲۰۱۷ در فیلم لیگ عدالت ایفاگر نقش این ابرقهرمان خیالی شده بود. او حالا دوباره قرار است ردای بتمن بر تن کند و به جنگ پلیدی‌ها و زشتی‌ها برود. فیلمی که از قرار معلوم نامش «فلش» است و به‌گفته اندی موسکتی، کارگردان این کار، بن‌افلک در هفته‌ای که گذشت فیلم‌نامه کار را دریافت کرده است و در این یک هفته فکرهایش را کرده و حالا به پیشنهاد بازی در این پروژه جواب مثبت داده است.
 
بن‌افلک که فعالیت‌های سینمایی‌اش فقط محدود به بازیگری نمی‌شود و در فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی هم سابقه دارد، تا به حال جوایز زیادی را از معتبرترین جشنواره‌های هنری دنیا از آن خود کرده است. او سال‌ها پیش قرار بود بازیگری و کارگردانی کاری را با محوریت همین شخصیت خیالی برای شرکت برادران وارنر کار کند، اما به‌دلایلی در سال ۲۰۱۷ از این پروژه کنار رفت. دنبال‌کنندگان کار‌های او جوایز بن افلک را در اسکار و همچنین جایزه آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا را درخاطر دارند.

جالب است بدانید که فیلم دیگری با عنوان «بتمن» به کارگردانی مت ریوز قبل از شروع کرونا در حال ساخت بود که به همین دلیل هنوز تولیدش تمام نشده است. در این فیلم بتمن که رابرت پتینسون آن را بازی می‌کند، به جنگ با شخصیت‌های دیگری مثل زن گربه‌ای می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->