کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

بازگشت هالیوود به سینماها با فیلم «نامتعادل» (Unhinged) راسل کرو + تریلر

  • کد خبر: ۴۰۲۱۷
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
بازگشت هالیوود به سینماها با فیلم «نامتعادل» (Unhinged) راسل کرو + تریلر
فیلم هیجان‌انگیز «نامتعادل» با فروش ۴ میلیون دلاری در کشور آمریکا اکرانش را شروع کرده است؛ رقمی که معمولا برای فیلمی این‌چنینی ناامیدکننده است، اما با توجه به همه‌گیری کرونا، یک موفقیت به حساب می‌آید.
ترجمه کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - فیلم اکشن و هیجان‌انگیز «نامتعادل» (Unhinged) قرار بود در تاریخ ۲۰ تیرماه (۱۰ جولای) اکران شود، اما به‌دلیل شیوع موج دوم ویروس خطرناک کرونا تاریخ اکران این فیلم چندبار عقب افتاد.

 این هفته هالیوود با این فیلم به سینما‌ها (از جمله سینماماشین‌های کالیفرنیا) بازگشت؛ تریلری با بازی راسل کرو که در ۱۸۲۳ سینمای آمریکا اکران شد و در افتتاحیه‌اش فقط ۴ میلیون از ۳۳ میلیون بودجه‌اش را برگرداند؛ رقمی که در حالت عادی یک فروش ناامید کننده به حساب می‌آید؛ اما با سینما‌هایی که تنها ۵۰ درصد ظرفیتشان را برای بازگشایی گذاشته بودند، موفقیتی نسبی به حساب می‌آید. اکران این فیلم بعد از ۵ ماه تعطیلی سینما‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا نشان داد که مردم برای بازگشت به سینما‌ها مشتاق‌اند.

مارک گیل، رئیس کمپانی پخش‌کننده فیلم «نامتعادل»، گفته است که انتظار داشته این فیلم در آمریکای شمالی حداقل ۳۰ میلیون دلار بفروشد. این در حالی است که فیلم کلا ۸ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته است.
 
استودیو Solstice با برگزاری یک نظرسنجی، بیش از ۱۰۰۰ رای جمع کرد که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها، متعلق به افراد آمریکایی موافق با بازگشایی مجدد سینما‌ها در ماه جولای بودند.
 
 
بازگشت هالیوود به سینماها با فیلم «نامتعادل» (Unhinged) راسل کرو + تریلر
 
 
داستان فیلم «نامتعادل» درباره‌ زنی ا‌ست که هنگام رانندگی عجله دارد و تعلل راننده‌ جلویی پشت چراغ راهنمایی، عصبی‌اش می‌کند. اما از بخت بد، او با یک آدم عادی طرف نیست.

در موج اول بازگشایی سینما‌ها در آمریکا ۲۶ درصد سالن‌های سینما در حدود ۴۴ ایالت این کشور بازگشایی شدند؛ هرکدام با ظرفیت محدود و با پروتکل‌های ایمنی مانند پوشیدن ماسک و فروش اینترنتی. ۷ ایالت آمریکا (ازجمله کالیفرنیا، نیوجرسی و نیویورک) که نزدیک به ۲۵ درصد از باکس‌آفیس آمریکا را تشکیل می‌دهند، هنوز مجاز نیستند سالن‌های خود را باز کنند.

سینماماشین‌ها در سه منطقه کالیفرنیا (از جمله لس‌آنجلس و سان فرانسیسکو) بالاترین فروش آخر هفته را به خود اختصاص دادند. بااین‌که فیلم «ناخودآگاه» فروشی متوسط داشته است، ولی هالیوود به هفته‌های باقیمانده تابستان امید دارد.

هفته آینده، «دیزنی» سینماهایش را با اسپین‌آف سری «ایکس‌من» («جهش‌یافته‌های جدید») باز خواهد کرد و «نامتعادل» حدود ۵۰۰ سالن را به اکران خود اضافه می‌کند.

۳ سپتامبر هم «برادران وارنر» بعد از تأخیر‌های فراوان فیلم جدید نولان، «تنت»، را به سینما‌های آمریکا می‌فرستد.

آقای گیل معتقد است ورود رقبا به فروش فیلم‌ها کمک می‌کند. او گفته است سینما‌هایی که مدتی باز بوده‌اند فروش بهتری خواهند داشت، چون مردم تا آن‌موقع از باز بودن آن‌ها باخبر شده‌اند.

صنعت سینما در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا با ۹۹ درصد کاهش درآمد روبه‌رو شد. بسیاری از بزرگ‌ترین فیلم‌های هالیوود، از جمله قسمت بعدی «جیمز باند» و نهمین قسمت «سریع و خشن»، کاملا از تقویم سال ۲۰۲۰ خارج شده‌اند و فیلم‌هایی مثل «مولان» به سمت سرویس‌های پخش اینترنتی رفته‌اند.

برخی از کارشناسان معتقدند هفته اول فروش، اولین قدم برای بازگشایی کامل سینما‌های آمریکاست و دو هفته آینده چیز‌های بیشتری را نشان خواهد داد. روند عادی شدن شرایط و بازگشایی کامل سینما‌ها ۹ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد.
 
 
بازگشت هالیوود به سینماها با فیلم «نامتعادل» (Unhinged) راسل کرو + تریلر
 
تریلر فیلم «نامتعادل» (Unhinged)
 
منبع: nytimes
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->