تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در ساختمان تجاری در تهران + عکس

  • کد خبر: ۴۰۶۲۱
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
آتش‌سوزی در ساختمان تجاری در تهران + عکس
یک مرکز تجاری در تهران واقع در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیابان سعدی دچار آتش‌سوزی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و شهرداری تهران از حریق در یک مرکز تجاری در خیابان امیرکبیر خبرداد.
 
جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۵۹ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری واقع در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیابان سعدی بعد از خیابان ملت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده‌اند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بزرگ و قدیمی است که در هر طبقه آن، ده‌ها مغازه وجود دارد که در زمینه فروش و نگهداری لوازم یدکی فعالیت می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در طبقه همفک این پاساژ در یک مغازه بیست متری که مملو از لوازم یدکی بود آتش سوزی رخ داده بود و این مغازه و نیم طبقه آن کاملا شعله‌ور بود.

ملکی خاطرنشان کرد: دود بسیار غلیظی از این مغازه به بیرون متصاعد می‌شد. آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و برای مهار آتش اقدام کردند و خوشبختانه با سرعت عمل آتش‌نشانان و مدیریت خوبی که در صحنه حادثه اتخاذ شد از گسترش آتش جلوگیری شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه مصدومیتی گزارش نشده است و آتش‌نشانان در حال حاضر مشغول لکه‌گیری و تخلیه اجناس از داخل مغازه هستند.
 
آتش‌سوزی در ساختمان تجاری در تهران + عکس
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->