کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

تیم ملی هاکی روی یخ زنان برای ۱۴۰۰ استارت زد

  • کد خبر: ۴۱۱۳۷
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تیم ملی هاکی روی یخ زنان برای ۱۴۰۰ استارت زد
با حضور ۴۰ ورزشکار منتخب از سراسر کشور در تهران، اولین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی‌روی‌یخ زنان بعد از ۲۰ سال در تهران برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز ، اولین اردوی انتخابی تیم ملی هاکی‌روی‌یخ زنان بعد از ۲۰ سال در تهران برگزار شد تا تیم ملی بانوان در مسابقات جام آسیا که اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در فیلیپین برگزار می‌شود شرکت کند. در این اردو که حدود ۴۰ نفر از دختران ورزشکار در رشته هاکی‌روی‌یخ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک در پیست یخ مجموعه ایران‌مال تهران حاضر شده بودند، کادر فنی برای نخستین‌بار تصمیم به انتخاب برترین‌ها و آغاز تمرینات تیم ملی هاکی‌روی‌یخ زنان ایران گرفت.
 
رشته هاکی‌روی‌یخ از نظر پوشش یکی از مناسب‌ترین رشته‌ها برای فعالیت‌های بین‌المللی دختران است؛ زیرا تماما پوشیده و لباس بانوان ایرانی با استاندارد‌های بین‌المللی تفاوتی نخواهد داشت. با‌این‌حال به‌دلیل نیاز به زیرساخت متفاوت و وجود پیست یخی برای برگزاری تمرینات، به‌جز یکی‌دو شهر مانند تهران و مشهد نتوانستند این رشته را دنبال کنند.
 
در مشهد نیز تنها پیست یخی در مجموعه پدیده وجود دارد و این فرصت وجود دارد تا در صورت ارائه پیست به ورزشکاران، مشهدی‌ها نیز به این تیم ملی راه پیدا کنند.
 
مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، نیز یکی از افراد حاضر در اردو بود که در حاشیه اظهار کرد: سعی ما حمایت از رشته مهیج هاکی‌روی‌یخ زنان است تا آنان مسیر خود را تا رسیدن به موفقیت با قدرت طی کنند. رشته‌هایی، چون اسکیت و هاکی از هیجان بسیار بالایی برخوردار‌ند. برخی زنان و مردان با توجه به علاقه و ویژگی‌های خود در این ورزش‌ها شرکت می‌کنند و ما هم از آن استقبال می‌کنیم.
 
او افزود: ما از این دختران استقبال می‌کنیم که با پوشش اسلامی و تمام تلاش و با همه هیجانی که دارند، در رشته سنگینی، چون اسکیت و هاکی حضور می‌یابند. امیدوارم دختران با همه تلاشی که دارند و حمایتی که فدراسیون انجام می‌دهد، به افتخار برسند و ما نیز در وزارت ورزش سعی بر حمایت از آنان داریم. این دختران الگویی برای دیگران خواهند بود. هماهنگی تمرینات آنان کار سنگینی است و مسئولان در این بخش امکانات لازم را فراهم می‌کنند. باید از همکارانی که این زمین را در اختیار زنان هاکی قرار دادند، تشکر کنم که کمک زیادی به رشد آنان خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->