نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پیشنهاد ۳۰ ‌میلیارد‌تومانی، مهدی ترابی را هوایی کرد

  • کد خبر: ۴۱۱۳۸
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
  • ۱
پیشنهاد ۳۰ ‌میلیارد‌تومانی، مهدی ترابی را هوایی کرد
مهدی ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس با فسخ یک‌طرفه قراردادش در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت
به گزارش شهرآرانیوز؛ از باشگاه پرسپولیس خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد. سرخ‌پوشان که چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل رقیب سنتی‌شان بازی را واگذار کردند، در این هفته ابتدا با شوک گل‌محمدی در فضای مجازی مواجه شدند و بعد از آن نیز با حمله هواداران ناراضی این تیم به مدیریت.
 
اما دیروز از همه این‌ها بدتر بود، جایی که مهدی ترابی، بهترین و تأثیر‌گذار‌ترین بازیکن سرخ‌پوشان، ندای جدایی سر داد و با فسخ یک‌طرفه قرارداد خود در سازمان لیگ نشان داد برای رفتن از پرسپولیس تصمیم جدی گرفته است. ظاهرا هافبک گل‌زن قرمز‌پوشان یک پیشنهاد عالی از تیم‌های قطری دارد و با توجه به بند حق فسخ قراردادش می‌خواهد بی‌دردسر از پرسپولیس جدا شود. همه این‌ها در‌حالی است که پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات عملکرد بسیار بدی داشته‌اند و تا‌به‌حال تمام گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی از باشگاه‌های رقیب سر‌در‌آورده‌اند.


۷ درصد کسری، عامل فسخ یک‌طرفه قرارداد!

ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل‌محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود. با‌این‌حال این هافبک تأثیرگذار که پیشنهاد‌های خارجی دارد و گفته می‌شود به‌زودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به بندی در قراردادش، با توجه به عدم پرداخت مبلغ مدنظر، قادر به فسخ قراردادش بود و این درخواست را دیروز به مدیران تیم ارائه کرد تا اردوگاه این تیم در شوک بزرگی فرو برود.
 
ترابی زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس قراردادی را امضا کرد که در آن بندی در قراردادش قید شد مبنی‌بر اینکه اگر باشگاه نتواند ۹۰ درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد، او می‌تواند یک‌طرفه این قرارداد را فسخ کند. در این قرارداد ذکر شده است در‌صورتی‌که پیشنهاد خارجی داشته باشد، می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود. این بازیکن هم با استفاده از بند فسخ، روز گذشته به‌دلیل عدم پرداخت ۷ درصد از قراردادش (ترابی تا اینجای کار نزدیک به ۸۲ درصد از قراردادش با پرسپولیس را دریافت کرده است)، به‌راحتی به‌صورت یک طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا حتی خود مدیریت باشگاه هم دچار شوک شود.
 
ترابی که با پیشنهاد یک‌میلیون و صدهزار‌دلاری (حدود ۳۰ میلیارد تومان) از‌سوی یک تیم قطری روبه‌رو شده است، در صورت ترک این تیم باید ۴۰۰هزار دلار به پرسپولیس بدهد که نسبت به پرداخت آن نیز مشکلی ندارد. همچنین این بازیکن پیشنهاد دیگری را در حدود ۷۵۰هزار دلار از اروپا دارد که گفته است آن را نیز بررسی می‌کند. ترابی در جلسه روز گذشته خود با رسول‌پناه اعلام کرده حاضر است با نصف مبلغ پیشنهاد قطری‌ها در پرسپولیس بماند که با توجه به قیمت ارز در بازار آزاد، حدود ۱۰میلیارد تومان خواهد بود.


ثبت فسخ قرارداد ترابی در سازمان لیگ

رئیس کمیته نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران با تأیید فسخ قرارداد مهدی ترابی گفت آن‌گونه که به نظر می‌آید، فسخ قرارداد کار ساده‌ای نیست و بازیکنان باید متوجه پیامد‌های حقوقی آن باشند. فریبرز محمودزاده افزود: متأسفانه بازیکنان به‌راحتی فسخ یک‌طرفه انجام می‌دهند و آگاه نیستند که شاید این فسخ برای آن‌ها تبعات داشته باشد. اولا هشدار می‌دهم به بازیکنانی که از عواقب فسخ یک‌طرفه آگاه نیستند و به دنبال جدایی هستند، با توجه به اینکه یکی از طرفین قرارداد راضی نیست، ما براساس مستندات فرد خواهان، فسخ آن را صادر می‌کنیم و مسئولیت آن برعهده بازیکن است.
 
ما پس از صدور فسخ هم آن را برای کمیته تعیین‌وضعیت می‌فرستیم و هم برای باشگاه مبدأ که بازیکن در آن توپ می‌زده است و آن باشگاه در صورت داشتن مستندات می‌تواند شکایت کند و بازیکن را ۴ تا ۶ ماه محروم کند و حتی غرامت مالی هم بگیرد. وی ادامه داد: در متن فسخ یک‌طرفه تمامی مسئولیت برعهده بازیکن است. درباره آقای ترابی هم بله باید بگویم امروز (دیروز) مراجعه کردند و در سازمان لیگ با توجه به ادله مدنظر ایشان، ما براساس وظیفه خود مانند سایر بازیکنان آن را ثبت کردیم و فسخ یک‌طرفه آقای ترابی در سازمان لیگ به ثبت رسید.


چشم هواداران به روز‌های پیش‌رو

باشگاه پرسپولیس تا این مقطع از فصل عملکرد خوبی را در قضیه تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم نداشته و همین اتفاق موجب عصبانیت گل‌محمدی، سرمربی تیم، شده است. مهدی ترابی با ادامه روند خوبش در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست توجه باشگاه‌های بیشتری را به خود جلب کند؛ اما اتفاقی که در نشست او با مدیران باشگاه رخ داد، باعث شد ترابی تصمیم بگیرد طبق بند فسخ قراردادش، مبلغ قید‌شده در قرارداد را بپردازد و از پرسپولیس جدا شود.
 
با‌این‌حال همچنان افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس می‌گویند اگر پرسپولیس بتواند ظرف روز‌های آینده حق‌و‌حقوق ترابی را بپردازد، او این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی می‌کند. معلوم نیست این ادعا برای آرام‌کردن هواداران است یا واقعیت دارد. حالا باید دید موضع باشگاه پرسپولیس نسبت به این ماجرا‌ها چیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
3
چرا رفتی
بازیکن مورد علاقم ❤️
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->