نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

متن و حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال شهر‌خودرو با سر‌مربی جدیدش

  • کد خبر: ۴۱۱۴۱
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
متن و حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال شهر‌خودرو با سر‌مربی جدیدش
نخستین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو خراسان بعد از پایان لیگ برتر نوزدهم، روز گذشته در‌حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن، معارفه سید مهدی رحمتی بعنوان سرمربی جدید تیم بود؛ مردی که بعد از یک اخراج جنجالی با عنایت مدیریت باشگاه، نه‌تن‌ها به تیم برگشت، بلکه حالا پشت فرمان هدایت این تیم نشسته و قرار است بازی جدیدی را آغاز کند!
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هوای عصر دهمین روز از شهریور‌۹۹ در زمین چمن منزل‌آباد مشهد، برای عنابی‌های شهر متفاوت‌تر از سایر روز‌ها بود. شماری از هواداران از درِ پشتی خود را به کنار زمین چمن رسانده بودند و گلر یک هم برای اولین‌بار تمرین را از تعویض لباس در کانکس مربیان آغاز می‌کرد. نخستین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو خراسان بعد از پایان لیگ برتر نوزدهم، روز گذشته در‌حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن، معارفه سرمربی جدید تیم بود؛ مردی که بعد از یک اخراج جنجالی با عنایت مدیریت باشگاه، نه‌تن‌ها به تیم برگشت، بلکه حالا پشت فرمان هدایت این تیم نشسته و قرار است بازی جدیدی را آغاز کند!
 
سیدمهدی رحمتی در قواره سر‌مربی، اتفاقی بود که دیروز از منزل‌آباد آغاز شد و حالا باید دید این گلر پرآوازه می‌تواند از فرصت مغتنمی که ناگهانی و عجیب نصیبش شد، بهره ببرد یا خیر! کادر تمام‌استقلالی تمرین روز گذشته شهرخودرو، سوژه رسانه‌ها و چند‌هواداری بودند که برای تماشای تحول بزرگ شهرخودرو به محل تمرین این تیم رفته بودند؛ تمرینی با طعم گس تغییرات! آنچه در ادامه می‌خوانید، گزارشی از متن و حاشیه تمرین دیروز شهر‌خودرو با هدایت سید‌مهدی رحمتی است.


کانکس‌نشینی رحمتی و سامره

کادر جدید یکی‌یکی از کانکس مربیان بیرون می‌آیند. محمد نوازی و اشکان نامداری اولین نفراتی هستند که مورد‌توجه هوادارانی قرار می‌گیرند که خودشان را برای تماشای تیم محبوبشان به زمین منزل‌آباد رسانده‌اند. بازار عکس و سلفی با ستاره‌های سال‌های نه‌چندان‌دور استقلال داغ می‌شود. علی سامره هم از کانکس، خودش را به هواداران نشان می‌دهد و به اصرار برای عکس‌گرفتن بیرون می‌آید، اما در‌این بین خبری از مهدی رحمتی نیست. گلر مربی‌شده، خودش را در کانکس مربیان حبس کرده و برنامه‌هایش برای یک شروع مقتدرانه و با‌انرژی را مرور می‌کند.


همه هستند به‌جز مرادمند!

بازیکنان یکی‌یکی از رختکن بیرون می‌آیند. عنابی‌ها، زرد قناری به‌تن‌کرده و وارد زمین می‌شوند؛ از کاپیتان صادقی تا محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری. همه هستند و فقط محمدحسین مرادمند و محمد آقاجانپور نیامده‌اند؛ مرادمندی که هنوز استوری‌های روزانه‌اش از سفر شمال را منتشر می‌کند و گویا پیشنهاد‌هایی جدی نیز از قطر و پرسپولیس دارد.
 
گفته می‌شود مدافع موفق شهرخودرو در لیگ هجدهم و نوزدهم، خواهان زیاد دارد و ممکن است دیگر به مشهد برنگردد. شنیده‌ها حاکی از آن است که آقاجانپور هم قراردادش با تیم تمام شده و هنوز تکلیف ماندن یا رفتنش مشخص نیست. البته کاپیتان اکبر صادقی هم که هفته گذشته مصاحبه تندی انجام داده بود و در آن در ماجرای اختلاف رحمتی و بختیاری‌زاده از مربی جنوبی حمایت کرده بود، در تمرین حاضر است. صادقی هم قراردادش با شهرخودرو تمام شده است و باید دید در ادامه با تیم خواهد ماند یا نه.


بادامکی، سرپرست جدید شهرخودرو

حسین بادامکی، دستیار سهراب بختیاری‌زاده، روز گذشته در تمرین شهرخودرو از ابتدا حاضر بود. او که گفته می‌شد قرار است سرپرست جدید تیم باشد، با لباس یکدست مشکی جلوی درِ کانکس ایستاده و به بررسی امور می‌پردازد. بادامکی در همان ابتدای مراسم معارفه هم که با حضور علیپور، قائم‌مقام باشگاه و در غیبت فرهاد حمیداوی، مالک تیم، برگزار می‌شد، به‌عنوان سرپرست جدید تیم معرفی شد.


وقتی گلر-مربی وارد می‌شود!

مهدی رحمتی بعد از ۳۰ دقیقه به‌همراه کادرش از کانکس خارج می‌شود. هواداران با شعار «ماشاءا... سید» حمایتشان را از سنگربان تازه‌مربی‌شده اعلام می‌کنند. او و کادرش در میان زمین می‌ایستند و بازیکنان یک‌به‌یک با آن‌ها دست می‌دهند و دیده‌بوسی می‌کنند! رحمتی بازیکنان را به میان زمین می‌برد و چند‌دقیقه‌ای به دور از دوربین رسانه‌ها و گوش خبرنگاران با آن‌ها صحبت می‌کند. سرمربی جدید شهرخودرو بعد از آن به میان خبرنگاران می‌آید تا پاسخ‌گوی سؤالات آن‌ها باشد.

سرمربی جدید شهرخودرو در جمع خبرنگاران می‌گوید: سال پیش با عشق به مشهد آمدم و اینجا را شهر دومم می‌دانم. خدا‌را‌شکر می‌کنم که نخستین شروعم در مربیگری از مشهد است. دلم قرص است و سعی می‌کنم در وهله نخست، تیمی خوب را برای مردم مشهد آماده رقابت‌ها کنم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. مردم مشهد شایسته بهترین نتایج هستند. رحمتی درباره لیگ قهرمانان آسیا اظهار می‌کند: تمام بازیکنان به‌جز اکبر صادقی و آقاجانپور قرارداد دارند. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، اگر قرار به جدایی بازیکنی باشد، باید با هماهنگی ما باشد. تا بازیکن جایگزینی در آن پست جذب نکنیم، بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود. وی افزود: صادقی هم کاپیتان تیم است و با ما همراه خواهد بود.
 
بعد از بسته‌شدن قرارداد، به‌دنبال جذب بازیکن رفتیم و ان‌شاءا... لیست مدنظرمان جذب خواهد شد. رحمتی درباره غیبت محمدحسین مرادمند در تمرینات شهرخودرو و شایعات پیشنهاد خارجی این مدافع، اذعان می‌کند: مرادمند از فردا به تمرینات اضافه خواهد شد. تمام بازیکنان در آسیا همراه ما خواهند بود. من از پیشنهاد‌های او بی‌خبرم، اگر پیشنهادی هم باشد، باید مکتوب به باشگاه اعلام شود. سرمربی جدید شهرخودرو درباره اینکه آیا در لیگ برتر بیستم درون دروازه تیم مشهدی خواهد ایستاد یا خیر، می‌گوید: با بزرگان فوتبال مشورت کردم، اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام. اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی هم به میدان خواهم رفت. درباره لیگ قهرمانان آسیا هم باید بگویم قطعا به میدان خواهم رفت.


تیم در اختیار مربی بدن‌ساز و نوازی

یکی از نکات ویژه تمرین اول شهرخودرو با رحمتی، استفاده از توپ‌های آسیایی است؛ توپ‌هایی که لوگوی لیگ قهرمانان آسیا روی آن حک شده است. دستیاران استقلالی رحمتی هم از همان دقایق اولیه با جدیت کارشان را آغاز می‌کنند. نوازی و قربانعلی‌پور که گویا مسئولیت تمرین‌دهی تیم را به عهده دارند، تمرینات ساده‌ای را برای زردپوشان طراحی کرده‌اند. اشکان نامداری هم ۳ دروازه‌بان جوان را به گوشه‌ای می‌برد و با آن‌ها تمرین می‌کند. در‌این‌بین فقط علی سامره با لباس شخصی کنار زمین ایستاده و نظاره‌گر تمرینات است! در تمام این مدت البته سید‌مهدی رحمتی در میانه زمین تمرینات را زیرنظر دارد تا اندک‌اندک آماده رفتن در پوست شخصیت جدیدش شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->