حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

با معرفی سید مهدی مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو و دستیارانش، جمع استقلالی ها در مشهد کامل شد

  • کد خبر: ۴۰۹۵۸
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
با معرفی سید مهدی مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو و دستیارانش، جمع استقلالی ها در مشهد کامل شد
رحمتی حالا این شانس را دارد که مستقیم از درون دروازه شهرخودرو روی نیمکت سرمربیگری یک تیم لیگ‌برتری بنشیند! روز گذشته کادر فنی خود را به باشگاه معرفی کرد؛ کادری تمام‌استقلالی که جمع آبی‌های قدیمی را در مشهد جمع کرده است!
به گزارش شهرآرانیوز؛ آتش جنگ سیزده‌روزه در اردوگاه عنابی‌ها بالاخره فروکش کرد و اگرچه خاکسترش هنوز تن هواداران فوتبال مشهد را می‌لرزاند، اما مهدی رحمتی بالاخره انتخاب مالک شهرخودرو برای هدایت این تیم شد و سهراب بختیاری‌زاده که پای اصول مربیگری ایستاده بود و انواع و اقسام تمجید‌ها را از کادر مدیریتی باشگاه بابت حمایتشان در روز‌های واپسین حضورش روی نیمکت این تیم داشت، از کار برکنار شد! این در‌حالی است که بختیاری‌زاده که در ۶ بازی پایانی لیگ برتر روی نیمکت سرمربیگری شهرخودرو نشست، قراردادی یک‌و‌نیم‌ساله با عنابی‌ها داشت.
 
باوجود‌این بعد از اختلافات میان او و گلر کهنه‌کار شهرخودرو، این رحمتی بود که بازی را برد و همان‌گونه که تصور می‌شد، رسما ازسوی مالک شهرخودرو به‌عنوان مربی‌دروازه‌بان این تیم انتخاب شد! رحمتی که حالا این شانس را دارد که مستقیم از درون دروازه روی نیمکت سرمربیگری یک تیم لیگ‌برتری بنشیند! روز گذشته کادر فنی خود را به باشگاه معرفی کرد؛ کادری تمام‌استقلالی که جمع آبی‌های قدیمی را در مشهد جمع کرده است!


۴ استقلالی و فعلا کوزین!

محمد نوازی، علی سامره، اشکان نامداری و علی‌اصغر قربانعلی‌پور، ۴ استقلالی جدید کادر فنی شهرخودرو هستند که قرار است رحمتی را در مسیر دشوار پیش‌رو یاری دهند. به علاوه این ۴ نفر، استفانو کوزین، مربی ایتالیایی، قرار است همچنان با تیم باشد و، اما اینکه در لیگ برتر پیش‌رو هم در ترکیب کادر فنی شهر‌خودرو باشد، کمی بعید است؛ چراکه در‌حال‌حاضر این کادر ۲ مربی دیگر با مدرک A دارد و احتمالا این مربی خارجی دیگر به کار شهر‌خودرویی‌ها نخواهد آمد.
 
رحمتی در حالی روی نیمکت شهرخودرو خواهد نشست که هیچ کلاس مربیگری را نگذرانده و کوزین، سامره و نوازی، ۳ دستیار او، مدرک A آسیایی را برای صدور کارت سرمربیگری دارند و باید دید رحمتی کدام را برای صدور کارت سرمربیگری و نشستن روی نیمکت معرفی خواهد کرد. محمد نوازی از سال‌۹۲ کار مربیگری را با تیم شهرداری اراک آغاز کرده و در کارنامه‌اش دستیاری پرویز مظلومی در استقلال را نیز دارد. نوازی سال گذشته سرمربی جوانان استقلال بود.
 
علی سامره، دیگردستیار رحمتی در شهرخودرو، مربیگری را از تیم‌های پایه استقلال در سال‌۹۳ آغاز کرد و یک سال تجربه نشستن روی نیمکت مس رفسنجان در لیگ دسته‌یک را در کارنامه دارد؛ تجربه‌ای که البته موفقیت‌آمیز نبود و به برکناری او منجر شد. اشکان نامداری هم که به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها قرار است در شهرخودرو کار کند، سال ‎ها مربی دروازه‌بان‌های استقلال بوده و جالب آنکه در دوران گلری رحمتی در استقلال مربی او بوده است. نامداری یک سال هم مربی گلر‌های سایپا بوده است. علی‌اصغر قربانعلی‌پور شاید کم‌نام‌و‌نشان‌ترین فرد فهرست دستیاران رحمتی باشد که البته او هم تجربه حضور در استقلال را دارد. قربانعلی‌پور قرار است بدن‌ساز تیم باشد که در فاصله کوتاه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بیستم کار بسیار دشواری را برای حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان در پیش دارد.


احتمال سرپرستی بادامکی در شهر‌خودرو

رحمتی در‌حالی کادری تمام‌استقلالی را در شهرخودرو با خود همراه می‌کند که گفته می‌شود قرار است حسین بادامکی، دستیار مشهدی سهراب بختیاری‌زاده، به‌عنوان سرپرست تیم باشد. بادامکی که بعد از آمدن سهراب بختیاری‌زاده تنهادستیار مشهدی او بود، حالا مسئولیت جدیدی خواهد گرفت که البته هیچ ارتباطی با جایگاه قبلی او ندارد و احتمالا برای این است که به‌نحوی در ساختار باشگاه بماند. البته هنوز مسئله تداخل کاری ریاست هیئت فوتبال مشهد و پست سرپرستی باشگاه شهرخودرو برای بادامکی پابرجاست و باید دید دراین‌باره، در آینده چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->