تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توقف «نود نو» و عادل فردوسی‌پور در راهروهای صداوسیما؟

  • کد خبر: ۴۱۳۶۷
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
  • ۱۳
توقف «نود نو» و عادل فردوسی‌پور در راهروهای صداوسیما؟
با توجه به شرایط خاصی که عادل فردوسی پور دارد و همچنین قوانین خاصی که بر ساخت برنامه به صورت اینترنتی وجود دارد، بعید است که نود نو حالا حالاها مجوز پخش بگیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که روز گذشته خبر ساخت و پخش «نود نو» توسط عادل فردوسی‌پور به نقل از رسانه‌های ورزشی به طورگسترده در فضای مجازی منتشر شد روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش ساخت این برنامه را نشدنی دانست و نوشت: «برنامه «نود نو»‌ی عادل در کشمکش بین صداوسیما و وزارت ارشاد بر سر اعطای مجوز برای تولید محتوا در تلویزیون اینترنتی یا شبکه نمایش خانگی، بعید است به این زودی مجوز تولید و پخش بگیرد و تولید این برنامه برای لیگ بیستم بیشتر شبیه به یک شایعه است.
 
سازمان صدا و سیما مدت‌هاست که در تلاش است تا تولید محتوا در فضا‌های مجازی، تلویزیون‌های اینترنتی و شبکه نمایش خانگی را تحت نظارت خود درآورد و حالا این موضوع وارد مرحله جدی‌تری شده که تا زمان تعیین تکلیف درباره آن، شاید تولید‌ها در این زمینه متوقف شود. این موضوع شامل حال عادل فردوسی‌پور و دیگر برنامه‌سازان در حوزه ورزش هم خواهد بود.
 
عادل یک بار قبل از این هم تلاش کرد که با برنامه‌سازی در تلویزیون اینترنتی بازگردد، اما موفق نشد و حالا او که امیدوار بود بتواند نود را در جایی جز تلویزیون احیا کند، راه‌ها را بسته می‌بیند و بازگشت او برخلاف آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود، نزدیک نیست. به همین خاطر است که مجوز منتشر شده در فضای مجازی که از سوی ارشاد صادر شده هم نمی‌تواند سندی بر صدور مجوز برای تولید این برنامه باشد چرا که در حال حاضر صدا و سیما مدعی است که این تولیدات باید مجوز این سازمان را کسب کنند.
 
با توجه به اتفاقاتی که بین عادل و مدیران ورزش صدا و سیما رخ داده است و موضعی که نسبت به تولید برنامه نود وجود دارد، طبیعی است که گرفتن مجوز تولید این برنامه از صداوسیما عملاً برای عادل غیرممکن باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
17
اگر هم رفت فردا میگن خیانت کرد و...حیف این استعداد که باید به خاطر افکار خرافاتی و سلطه جویانه ی مسئولان بیرون باشه
ح یعقوبی
Germany
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
4
20
عادل عزیز فقط مهاجرت کن پیامبر اکرم نیز از ظلم کافرانِ مکه، همراه با یارانش به مدینه مهاجرت کرد. شما هم با توجه به توانایی‌هایی که در زمینه برنامه‌سازی ورزشی داری و از طرفی دشمنان بی‌منطق و فراوانی هم داری برو این صدا و سیما لیاقت همکاری با امثال تو را نداره.
از ۸٠باهاتم از وقتی سنم تک رقمی بود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
5
همیشه درقلبمونی... بااینکه منم بعنوان یه هوادارقدیمی بهت نقدداشتم ولی درکل تو شاید بعد علی کریمی محبوب ترینی مرد،از خدا واست بهترین ها رو ارزو دارم مرد، توتنهاکسی هستی که سرجات بودی... محبوبیت ازبین بردنی نیست مردبزرگ... عادل بودی عادل نبودند... مرد بودی باهات نامردی شد مرسی موندی هنوز اونم انقدر باوقار و بدون افشاگری و خیلی کارا که بقیه میکنن... اینجوری نمیمونه... توحقت و باعشق همین مردم بدست میاری..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
5
ای بابا چی از جون مردم میخواید اخه مگه یه برنامه ورزشی که ۵۰ میلیون طرفدار داره را یه مدیر میتونه سر خود تعطیل کنه
مسیح
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
5
به نظر من تو اینستاگرام لایو بزاره رکورد لایو رو می‌شکنه
Jkmt
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
3
خلایق هر چی لایق
سهیلا
Singapore
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
5
فردوسی پور خاری شده در چشم صداوسیما...حالا فردا که از کشور بره وتوی شبکه ی ایران اینترنشنال کار کنه بهش میگن وطن فروش.....
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
3
5
از اولشم مشخص بود صداوسیما تا پای قانون جدید در مجلس میره تا فقط جلوی عادل فردوسی پور رو بگیره. قانونی برای یک نفر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
4
بابا بیخیالشین
صدتا برنامه ورزشی ساختین همشون به دوریال شاهی ارزش نداره
برنامه ورزشی فقط نود فقط عادل خان فردوسی پور وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
بعد از برنامه نود هنوز هیچ برنامه فوتبالی از شبکه سه نتوانسته جایگزین بشه . فقط عادل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
2
خدایی این شخصی که باهاش مشکل داره چقدر کلفته.
آخه یه ملت پشت عادل هستن و نمیتونن بیارنش تو تلویزیون عجب
ما که تموم شدیم. خدا عاقبت بچه هامون رو بخیر کنه با این جماعت خونخوار
عادل جان دوست داشتیم و الان بیشتر بهت علاقه مندیم. به امید روزی که تمامی این کج فهم ها و آشغالها نابود شن. کل جامعه از این آدمهای ژن برتر و زالو صفتهای خونخوار از بین برن
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
1
3
اگه من جای عادل بودم با این همه استعداد از ایران میرفتم
مهدی صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
1
1
کسی که با عادل مشکل داره ، فقط مدیر شبکه سه (فروغی) هستش وگر نه عادل تو شبکه ورزش تهیه کننده برنامه فوتبال 120 هستش پس اینکه میگین
"با توجه به اتفاقاتی که بین عادل و مدیران ورزش صدا و سیما رخ داده است و موضعی که نسبت به تولید برنامه نود وجود دارد، طبیعی است که گرفتن مجوز تولید این برنامه از صداوسیما عملاً برای عادل غیرممکن باشد."

غلطه ، عادل فقط با شبکه سه کار نمی کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->