ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عادل فردوسی‌پور با لیگ تازه و «نود نو» می‌آید

  • کد خبر: ۴۱۰۴۳
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
  • ۱
عادل فردوسی‌پور با لیگ تازه و «نود نو» می‌آید
برنامه جدید عادل فردوسی پور در خصوص فوتبال ایران همراه با لیگ برتر بیستم آغاز خواهدشد.
به گزارش شهرآرانیوز، یک خبر خوب برای آن‌ها که عادل فردوسی پور را دوست دارند. این خبر، بازگشت او به تلویزیون با برنامه ۹۰ نیست.

حتی خبر مربوط به بازگشت به باکس گزارشگری مسابقات فوتبال هم نیست. خبر این است که او قصد دارد با شروع لیگ بیستم دوباره برنامه‌ای مشابه ۹۰ را تولید و پخش کند. برنامه جدید عادل «نود نو» نام دارد و از تلویزیون‌های اینترنتی پخش خواهد شد.

جالب این که زمان پخش برنامه مثل برنامه سابق او دوشنبه‌های هر هفته است. لابد می‌دانید که دوشنبه شب‌ها برنامه «فوتبال برتر» از شبکه سه و با اجرای محمد حسین میثاقی پخش می‌شود و این رویه حتما برای لیگ بیستم هم ادامه خواهد داشت. حالا باید هر دوشنبه منتظر رقابت این دو برنامه باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
4
0
والا آدم می مونه که چرا به همچین آدمهایی که فقط به فک خودشان و مهمتر جیبشون هستند و از قبل اون هزار کار دیگه میکند خوشحال بشه. همین عادل کم از قبل نود سود کرد .ترجمه ی آبکی کتابها که نمونه های فاخرتر ترجمه زیر اسم و رانت ایشان سوخت و ......
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->