جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

خلعتبری: جای رحمتی بودم سرمربی شهرخودرو نمی‌شدم

  • کد خبر: ۴۱۴۴۵
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
خلعتبری: جای رحمتی بودم سرمربی شهرخودرو نمی‌شدم
حضور مهدی رحمتی روی نیمکت مربیگری عنابی‌پوشان مشهدی خیلی‌ها را غافل‌گیر کرده که محمدرضا خلعتبری یکی از آن‌هاست.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در‌حالی‌که خیلی‌ها فکر می‌کردند مهاجم شمالی شهرخودرو عصای دست رحمتی شود، این بازیکن ریز‌نقش مدعی شد ماندنش در مشهد قطعی نیست! خبر عجیبی که به نظر می‌رسد به جذب الجبوری که ویژگی‌هایی تقریبا شبیه او دارد، ربط داشته باشد.
 
خلعتبری روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری برنا درباره تغییرات رخ‌داده در این تیم مشهدی گفت: شهرخودرو در لیگ نوزدهم تغییرات زیادی را تجربه کرد. بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی، مجتبی سرآسیایی به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب شد که با او خوب نتیجه گرفتیم؛ اما اتفاقاتی بین ایشان و حمیداوی رخ داد که در‌نهایت تصمیم به جدایی گرفت. بعد هم سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شد و در روز‌های سختی باید شهرخودرو را هدایت می‌کرد. ما در هفته‌های پایانی لیگ بدشانس بودیم. مقابل تراکتور باید برنده می‌شدیم و در بازی با استقلال هم همه دیدند که ۲ گل تقدیم به این تیم شد. همین موضوع باعث عقب‌افتادن ما از کورس کسب سهمیه شد و امتیازات زیادی را از دست دادیم و در‌نهایت نتوانستیم سهمیه بگیریم.

مهاجم اسبق تیم ملی با اشاره به سرمربیگری سیدمهدی رحمتی در شهرخودرو گفت: برای تصمیم رحمتی احترام زیادی قائل هستم، اما اگر من جای او بودم، سرمربیگری شهرخودرو را قبول نمی‌کردم؛ چون رحمتی در‌زمینه مربیگری تجربه‌ای ندارد. البته مهدی باهوش است و حتما با توجه به داشته‌های شهرخودرو و شناختی که از بازیکنان و مجموعه تیم دارد، همه‌چیز را سنجیده است. برای رحمتی که از بهترین دوستان من است، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، چه در تیمش باشم و چه نباشم؛ چون هنوز ماندنم در مشهد قطعی نیست. با شناختی که از رحمتی دارم، می‌دانم او در هر کاری همه تلاشش را برای موفقیت می‌کند و پشتکار زیادی دارد. مجموعه باشگاه و شخص حمیداوی و بازیکنان هم از رحمتی حمایت و به او کمک می‌کنند تا اولین تجربه مربیگری خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

او با بیان اینکه رحمتی کار سختی در ابتدای راه مربیگری‌اش دارد، بیان کرد: هر فوتبالیستی که قصد مربیگری دارد، باید از یک جایی کارش را شروع کند، اما کار رحمتی در شهرخودرو دشوار است؛ چون او باید با لیگ قهرمانان آسیا شروع کند و از صمیم قلب برایش آرزو می‌کنم نتایج خوبی بگیرد که در ابتدای راه از نظر روحی تقویت شود.

خلعتبری درباره اینکه آیا از سرمربیگری رحمتی در شهرخودرو با‌خبر بوده یا نه، افزود: رحمتی به من چیزی نگفت و در جریان نبودم که قرار است سرمربی شود. ناگهان متوجه شدم او چه تصمیمی گرفته و اگر زودتر می‌دانستم، به او می‌گفتم کار سختی دارد و بیشتر فکر کند؛ اما حتما مشاورانی دارد که برای گرفتن این تصمیم با آن‌ها مشورت کرده است. در‌مجموع با شناختی که از مهدی دارم، می‌دانم او همه‌چیز را سنجیده و این تصمیم را گرفته است.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سؤال که آیا شانسی برای موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قائل است یا نه، گفت: به صعود از گروهمان امید داریم و اگر ۲ بازی پی‌در‌پی مقابل الشباب را ببریم، کارمان برای صعود آسان‌تر می‌شود. الان هم تیم خوبی داریم و بچه‌ها سرحال و آماده منتظر آغاز بازی‌ها هستند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا نه، تأکید کرد: خیر، فعلا هیچ تصمیمی برای خداحافظی ندارم. تا وقتی شرایط خوبی داشته باشم، بازی می‌کنم؛ اما اگر روزی از نظر بدنی وضعیت خوبی نداشته باشم و احساس کنم آماده نیستم، حتما فوتبال را کنار می‌گذارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->