پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

کاهش ۱۶درصدی فروش خودرو در ژاپن

  • کد خبر: ۴۱۵۲۳
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
کاهش ۱۶درصدی فروش خودرو در ژاپن
فروش خودروهای جدید در ژاپن در مرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش یافته است این کاهش به کم شدن تقاضای خرید به دلیل همه گیری جهانی ویروس کرونا نسبت داده شده است.
به گزارش شهرآرانیوز،  تلویزیون ژاپن روز پنجشنبه به نقل از اتحادیه بنگاه‌های خرید و فروش خودرو در این کشور اعلام کرد ماه گذشته در حدود ۳۲۶ هزار خودروی جدید در ژاپن به فروش رسیده است.

بر اساس این گزارش، فروش خودرو‌های سواری، کامیون و اتوبوس ۱۸.۴ درصد کاهش یافته و به حدود ۱۹۸ هزار دستگاه رسیده است فروش خودرو‌های کوچک نیز ۱۱.۸ درصد کاهش یافته و به حدود ۱۲۸ هزار دستگاه رسیده است.

گزارش حاکی است فروش مدل‌های جدید در مقایسه با سال گذشته که افزایش زیادی داشت امسال بی رونق شد.

تفاوت کاهش ماهانه در مقایسه با سال گذشته در ماه اردیبهشت ۴۴ درصد، در ماه خرداد ۲۲ درصد و در ماه تیر ۱۳ درصد بود این رقم در ماه مرداد اندکی زیاد شد، اما به گفته گروه‌های صنعتی، فروش کل بهبود یافته است.

شرکت‌های خودرو سازی ژاپن همچنین می‌گویند به نظر می‌رسد شمار روز افزونی از مردم به منظور پرهیز از وسایل حمل و نقل عمومی شلوغ، در نظر دارند برای رفت و آمد خودرو‌های جدید بخرند.

کاهش فروش خودرو در ژاپن در شرایطی است که تازه‌ترین آمار‌های چین نشان می‌دهد که فروش خودرو در بزرگترین بازار خودرو جهان در مرداد ماه ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است با این وجود انجمن خودروسازی چین پیش بینی کرده است که میزان فروش خودرو امسال به دلیل همه گیری کرونا در کل بین ۱۰ تا ۲۰ درصد سقوط کند.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->