آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کارت‌های امروز راکی ربیت، یکشنبه ۳۱ تیر چگونه شکستن قفل گوشی عامل تیراندازی به ترامپ فقط ۴۰ دقیقه زمان برد؟ کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (یکشنبه ۳۱ تیر) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) همه‌چیز درباره بازی تلگرامی «راکی ربیت» Rocky Rabbit + آموزش دریافت سکه بیشتر راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۳۰ تیر) + آموزش عامل اختلال گسترده در سیستم‌های رایانه‌ای جهان مشخص شد
سرخط خبرها

جذابیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان برای اروپایی‌ها و اعراب

  • کد خبر: ۴۱۷۵
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
جذابیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان برای اروپایی‌ها و اعراب
به سمت شرق داورزن و مزینان که حرکت می‌کنیم، کویر را مشاهده می‌کنیم و غرب آن و به فاصله ۳۰ کیلومتر و شاید هم نزدیک‌تر طبیعت و آبشار را داریم، اماکن بسیار کمی در ایران پیدا می‌شود که فاصله کویر و جاذبه‌های طبیعی، رودخانه‌ها و آبشارهای آن نزدیک هم باشند.

 

به گزارش شهرآرا نیوز، مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ما منطقه داورزن، کویر یونسی بجستان و زیبایی‌های طبیعی درگز را داریم. هم‌ چنین شاهراه بودن شهرستانهای سبزوار و داورزن در مسیر، ما را بر آن داشت تا طبیعت ‌گردی را در آن مناطق هم گسترش دهیم که این کار را هم انجام دادیم.

مهدوی افزود: به عنوان مثال به سمت شرق داورزن و مزینان که حرکت می‌کنیم، کویر را مشاهده می‌کنیم و غرب آن و به فاصله ۳۰ کیلومتر و شاید هم نزدیک‌تر طبیعت و آبشار را داریم و اماکن بسیار کمی در ایران پیدا می‌شود که فاصله کویر و جاذبه‌های طبیعی، رودخانه‌ها و آبشارهای آن نزدیک هم باشند. این جاذبه‌ها در استان ما باعث رونق و پیشرفت این حوزه تاکنون شده است.

وی با بیان اینکه استان ما جزء استان‌های پیشرو در این قضیه است ولی استان‌هایی مانند فارس و کرمان نیز در این زمینه خوب کار کردند که ما هم به تدریج وارد جایگاه آن‌ها خواهیم شد، اظهار داشت: شهرهای شمال خراسان بیشتر وجود اقامتگاه را می‌پسندند و غرب خراسان در زمینه توسعه ضعیف عمل می‌کند. اما بوم گردی در غرب خراسان هم در حال راه‌اندازی است و به عنوان مثال اولین اقامتگاه سنتی را در سبزوار مجوز دادیم و راه افتاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->