نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخواست سعادتمند از جدایی‌طلب‌ها: تا پایان لیگ قهرمانان صبر کنید

  • کد خبر: ۴۱۸۶۹
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
درخواست سعادتمند از جدایی‌طلب‌ها: تا پایان لیگ قهرمانان صبر کنید
برخی بازیکنان استقلال پیشنهاد‌هایی از دیگر تیم‌های لیگ برتری دارند و برخی هم با پیشنهاد‌های خارجی مواجه اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، طبق قوانین بعد از پایان بازی‌های جام حذفی بازیکنان می‌توانند از استقلال جدا شوند، اما این فصل به دلیل شیوع کرونا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به درازا کشیده و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این زمینه که بازیکنان موظف به حضور در تیم‌های خود تا پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند، دستوری نداده است.
 
همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با فراغ بال بیشتری با تیم‌های خواهان خود مذاکره کنند وحتی بدون اینکه سدی را مقابل خود ببینند، خواستار جدایی شوند. بدون شک اگر استقلال بازیکنانش را در ایام قبل از لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد، لطمه خواهد و با مشکلات زیادی راهی این رقابت خواهد شد.
 
از جمله بازیکنانی که با پیشنهاد مواجه اند و احتمال جدایی‌شان هرلحظه وجود دارد علی کریمی است. این بازیکن که با پیشنهاد باشگاه الخور مواجه شده باید هرچه زودتر درباره رفتن یا ماندن دراستقلال تصمیم بگیرد. درجریان بودن لیگ قطر نیز تا حدی عرصه را برای این بازیکن تنگ کرده، اما باشگاه استقلال انتظار دارد که این بازیکنان لااقل تا پایان لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کنند و بعد از آن راهی دیگر تیم‌ها شوند. با توجه به اینکه حضور این قبیل بازیکنان در استقلال ممکن است منجر به انصراف تیم‌های خارجی از جذب آن‌ها شود، قدری کار برای استقلال به جهت حفظ بازیکنانش سخت شده است.
 
با این حال احمد سعادتمند در تماس‌هایی با برخی بازیکنان که پیش بینی می‌شود از استقلال بروند، از آن‌ها خواسته تا جای ممکن در استقلال بمانند و دست کم جدایی خود را به بعد از لیگ قهرمانان آسیا موکول کنند.
 
برخی بازیکنان به مدیرعامل باشگاه استقلال اطمینان داده اند که در لیگ قهرمانان با استقلال باشندو برخی هم پاسخ به این درخواست را منوط به موافقت تیم‌های خواهان خود دانسته اند که علی کریمی از آن جمله بازیکنان است. به هرحال استقلال این روز‌ها فقط با دردسر انتخاب مربی مواجه نیست و این قبیل مسائل نیز نقش بسیاری در افزایش تنش در باشگاه استقلال داشته است.
 
آنچه، اما برای استقلال در این برهه اهمیت دارد این است که حواشی خود را در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پایین‌ترین سطح ممکن بیاورد وبتواند با فراغ بال بیشتری در این عرصه حاضر شود. استقلال بازی‌های مهمی پیش رو دارد و برای صعود از مرحله گروهی نیازمند پیروزی در در دیدار‌های آتی است که اگر آرامش در تیم حاکم باشد، آبی‌ها می‌توانند از این مرحله عبور کرده و در اوج حواشی و بحران‌ها دست به کاری بزرگ بزنند. استقلال به لحاظ بازیکن یک مجموعه کامل است و اگر همه این نفرات کنار هم باشند، موفقیت در بازی‌های آسیایی دور از ذهن نخواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->