نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

واکنش رسول‌پناه به استعفای گل‌محمدی

  • کد خبر: ۴۱۹۰۰
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
واکنش رسول‌پناه به استعفای گل‌محمدی
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به خبر استعفای یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رسول‌پناه نسبت به جدایی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد و اظهار کرد: همه ما باید بدانیم که پرسپولیس بزرگ‌تر از این حرف‌هاست و جدا از همه نام‌ها، این باشگاه بزرگ پرسپولیس است که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

رسول‌پناه گفت: وقتی امروز برای علیپور ویزا صادر شده یعنی یک ماه است اقدام کرده است. ما پیشنهاد خوبی به علیپور دادیم و بیشترین پیشنهاد ما برای یک بازیکن برای او بود.

وی در خصوص جدایی امیری گفت: وحید امیری مشکلی ندارد، اما او بندی برای جدایی دارد. الان با ما یک سال قرارداد دارد. بند جدایی دارد که در برابر ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند برود و آن هم فقط پیشنهادات خارجی.

مدیرعامل پرسپولیس با تاکید بر اینکه ارقام پرداختی به بازیکنان امسال کاهش یافته گفت: قرارداد‌های امسال از قرارداد‌های سال گذشته کمتر است و لازم باشد از یکی، دو نمونه آن رونمایی می‌کنیم.

رسول‌پناه تاکید کرد: تیم بسته شده و یکی، دو تا بیشتر جا نداریم. تمدیدی‌های ما هم یکی، دو نفر مانده و به زودی انجام می‌شود. پرداخت طلب برانکو اولویت اول ما است و فردا جلسه هیئت مدیره داریم.

وی در پایان تاکید کرد: آن‌هایی که به پرسپولیس عشق داشته باشند ماندنی هستند. ما هم سعی می‌کنیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. خبر استعفای من صحت ندارد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->