جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

گل‌محمدی در گودال از‌دست دادن محبوبیت!

  • کد خبر: ۴۲۱۰۱
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
گل‌محمدی در گودال از‌دست دادن محبوبیت!
یحیی گل محمدی، سر‌مربی پرسپولیس با استعفا‌های تمام‌نشدنی خود در حال از‌دست دادن محبوبیتش است
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ اردوگاه سرخ‌ها دیروز هم متشنج بود و این‌بار هم یحیی گل‌محمدی بازیگر اول این اتفاقات بود. سرمربی دل‌نازک پرسپولیسی‌ها ترک عادت نکرده و مثل تمام دوران مربیگری‌اش این‌بار هم سریال قهر‌و‌آشتی‌هایش را اجرا کرد. درحالی که به نظر می‌رسید تمام ارکان باشگاه برای فصل نقل وانتقالات بسیج شده‌اند، گل‌محمدی همچنان روی خبر استعفای عجیبش مصر است که به‌شدت باعث دلخوری هواداران شده است.
 
سرمربی جوان سرخ‌ها دیروز به وعده‌ای که داده بود، عمل کرد و به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت تا در دیدار با رسول‌پناه سوءتفاهمات را برطرف کند؛ اما این جلسه به‌خوبی پیش نرفت. خروج این مربی از دفتر باشگاه با عصبانیت شدید او همراه بود و زمانی‌که در محاصره خبرنگاران قرار گرفت، با حالتی تند گفت: تمام مسائل را از آقایانی بپرسید که آن بالا (اشاره به دفتر باشگاه پرسپولیس) نشسته‌اند. رفتار آشنای گل‌محمدی در‌حالی رقم می‌خورد که مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل این تیم، عصر دیروز در مصاحبه‌ای گفت: هیچ مشکلی نیست و یک سوء‌تفاهم برای آقای گل‌محمدی به وجود آمده بود که آن هم رفع شد!


هت‌تریک گل‌محمدی در استعفا

حمله تند گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس و تهدید به استعفا در این مقطع از فصل، با‌وجود اینکه برای اولین‌بار از‌سوی این سرمربی نبود، اما باعث تعجب بسیاری از هواداران پرسپولیس شد. گل‌محمدی که پس از شکست در شهرآورد از خواب خرگوشی مدیران پرسپولیس گفته بود، پیش‌از‌این ۲ بار دیگر هم قهر و استعفا کرده بود که این مسئله حالا اندک‌اندک مهر او را از دل هواداران می‌برد. واکنش طرف‌داران پرسپولیس در فضای مجازی بعد از انتشار خبر استعفای گل‌محمدی، از این واقعیت حکایت دارد که آن‌ها از رفتار سر‌مربی خود خسته و عصبانی هستند و هر ساعت به تعداد کسانی که معتقدند گل‌محمدی ارزش جایگاه و پستی را که تصاحب کرده است نمی‌داند، افزوده می‌شود.


فهرست یحیی تهیه شد، خود یحیی خسته شد!

سرمربی پرسپولیس درحالی این رفتار‌ها را انجام می‌دهد که پرسپولیس در روز‌های گذشته، لک، آقایی، آل‌کثیر، پهلوان و سرلک را به خدمت گرفته است؛ بازیکنانی که همگی در فهرست خرید سرمربی سرخ‌پوشان بودند. با تمدید قرارداد بشار رسن و ماندن امیری در جمع سرخ‌پوشان، یکی از خواسته‌های مهم کادر فنی پرسپولیس نیز در روز‌های گذشته از‌سوی باشگاه عملی شد و با این وضعیت، عصبانیت شدید گل‌محمدی در تمرین سرخ‌پوشان کاملا عجیب به نظر می‌رسد!
 
گفته می‌شود گل‌محمدی از بابت رفتن ترابی و علیپور به‌شدت ناراحت است؛ اما پر‌واضح است که این مسئله هم این‌قدر بزرگ نیست که باعث استعفای سر مربی پرسپولیس شود، چراکه این ۲ بازیکن پیشنهاد‌های خارجی خوبی داشتند که در شرایط فعلی فوتبال ایران برای هیچ باشگاهی نگه‌داشتن چنین‌بازیکنانی آسان نیست. به‌هرحال پرسپولیس بر اساس نظر گل محمدی خرید کرده است و پشت‌کردن او به این تیم، بدون‌شک ضربه‌ای جدی به پرسپولیس خواهد زد که شاید این تیم را به وضعیت سال‌های قبل از آمدن برانکو برگرداند.


فرار رو‌به‌جلوی یحیی

پرسپولیسی‌ها باید تا چند روز آینده در لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف حریفان خود بروند و شاید صحبت‌های گل‌محمدی از ناکامی در این مسابقات، نوعی فرار رو‌به‌جلو برای شانه‌خالی‌کردن از مسئولیت شکست احتمالی در این مسابقات است؛ اتفاقی که پس از شکست در شهرآورد هم رخ داد و یحیی عوامل بیرونی را دلیل شکست تیمش دانست، در‌حالی‌که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند ترکیب اولیه پرسپولیس و تصمیمات بعضا اشتباه کادر فنی در آن دیدار اصلی‌ترین دلیل شکست سرخ‌پوشان بوده است.
 
به نظر می‌رسد لازم است کادر فنی پرسپولیس ضمن توجه به مسائل بیرونی، تمرکز خود را در این مقطع روی مسائل فنی و تمرینی تیمش بگذارد. چه اینکه این‌روز‌ها هواداران فوتبال نسبت به گذشته باهوش‌تر هستند و تمام این اتفاقات را تحلیل می‌کنند، درست مانند آنچه بر سر فرهاد مجیدی آمد.


رفتاری برای بالا‌بردن رقم قرارداد

در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی درباره پیشنهاد به گل‌محمدی از سوی چند تیم لیگ‌برتری مطرح شد و او در روز‌های قبل مذاکراتی با مدیران باشگاه پرسپولیس برای افزایش رقم قراردادش داشت. شاید یکی از دلایل اصلی ناراحتی او، موافقت‌نکردن مدیران باشگاه با این خواسته است. خیلی‌ها می‌گویند گل‌محمدی با این رفتار خودش می‌خواهد رقم قراردادش را بالاتر ببرد؛ کاری که در چند نوبت آن را در شهرخودرو مشهد انجام داد و اتفاقا نتیجه هم گرفت!
 
به‌هرحال صحبت‌ها و رفتار‌های یحیی هر دلیل دیگری هم که داشته باشد، در این مقطع از فصل باعث به‌هم‌خوردن تمرکز و آرامش بازیکنان خواهد شد. به نظر می‌رسد سرمربی جوان پرسپولیس برای موفقیت در این تیم باید بیشتر روی صحبت‌های خود تمرکز داشته باشد؛ رفتاری که هواداران پرسپولیس با برانکو به آن عادت داشتند و انتظار دارند گل‌محمدی نیز همین رویه را در پرسپولیس ادامه دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->